#1
ik ben ong 1utje geleden de gelukkige en trotse eigenaar geworden van een peyote die moeilijke naam vind je wel in de titel. ik was zo gelukkig dat ik hem naar de instructies en vergete vragen
dus kd8 daar heb je df voor
nu heb ik totaal geen ervaring met het kweken van die dingen of weet ik helemaal niet wanneer of hoe ik dat moet gebruiken.
even wat informatie want ik kon geen foto uploaden:
hij is 6jaar oud hij is redelijk groot en er staat al een bloemetje op maar dat nog niet helemaal is opengebloeid.
nu de vraagjes:
hoe zie ik als hij klaar is voor gebruik?
en hoe moet ik hem eig gebruiken en hoeveel?
groeit deze terug of is zoiet maar een 1malig iets ?
moet ik hem veel water geven?
veel licht of niet?
ofjah gewoon alles wat je ervan weet mag je delen
en als iemand nog tips heeft alles is welkom, ik wil echt niet dat hij mislukt .
oh jah kheb daar ook zo een voedingsstoffen voor alles soorten planten bijgekregen mag ik dat geven en hoeveel of moet je daar iets speciaal voor gaan halen ?
grtzz
