Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumspeyote (Lophophora williamsii)

peyote (Lophophora williamsii)

1 antwoorden
1 weergaven
18-5-2026
l
lsdliciousLid
01-01-2024, 00:00
#1
:wave: ik ben ong 1utje geleden de gelukkige en trotse eigenaar geworden van een peyote die moeilijke naam vind je wel in de titel. :)
ik was zo gelukkig dat ik hem naar de instructies en vergete vragen :grin:
dus kd8 daar heb je df voor :)
nu heb ik totaal geen ervaring met het kweken van die dingen of weet ik helemaal niet wanneer of hoe ik dat moet gebruiken.

even wat informatie want ik kon geen foto uploaden:
hij is 6jaar oud hij is redelijk groot en er staat al een bloemetje op maar dat nog niet helemaal is opengebloeid.

nu de vraagjes:
hoe zie ik als hij klaar is voor gebruik?
en hoe moet ik hem eig gebruiken en hoeveel?
groeit deze terug of is zoiet maar een 1malig iets ?
moet ik hem veel water geven?
veel licht of niet?
ofjah gewoon alles wat je ervan weet mag je delen

en als iemand nog tips heeft alles is welkom, ik wil echt niet dat hij mislukt .
oh jah kheb daar ook zo een voedingsstoffen voor alles soorten planten bijgekregen mag ik dat geven en hoeveel of moet je daar iets speciaal voor gaan halen ?

grtzz :wave:
M
MrCactusLid
01-01-2024, 00:00
#2
lsdlicious zei:
hoe zie ik als hij klaar is voor gebruik?
en hoe moet ik hem eig gebruiken en hoeveel?
Klik om te vergroten...
Dat zie je op een weegschaal, je ziet dan minstens 300 gram staan.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."