Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsDMT wat voor een trip

DMT wat voor een trip

3 antwoorden
1 weergaven
18-5-2026
r
robbke60Lid
01-01-2024, 00:00
#1
hi
onlangs hoorde ik iem praten over dmt en vroeg me af of dit aan te raden is , hoe de trip is en hoe verslavend het is
heb al ervaring met visuele trips van truffels paddo's lsd en het lekkerst vind ik ketamine.
ben een tijdje op ket blijven hangen maar nu ben ik echt nieuwsgierig geworden naar dmt.
is het aan te raden ? als ik ket neem lig ik gewoon op de zetel of in bed en ben ik rustig. Ga je van dmt actief worden of angstig of.. kan iemand de het gevoel beschrijven ?

grtz :)
r
robbke60Lid
01-01-2024, 00:00
#2
als het zo een korte trip is vraag ik me af , is het zijn geld waard?
M
MaddogLid
01-01-2024, 00:00
#3
viewtopic.php?f=7&t=32857


Je voelt je als een balletje dat door de 3 lagen van de 1e tot de 4e dimensie word geschoten. dan kom je tot stilstand in een soort trechter, en bij het uiteinde val je door en muur van kleur heen, die je verlost van alles wat je ooit hebt geleerd en kent en weet. daarna wordt je in je stoel terug gesmacked op op bed. en zit je nog even na te denken waar je terecht bent gekomen, en dan is het ineens allemaal duidelijk.
duurt ongeveer tien minuten

elke seconde in de trip is bijna een kwartier aan informatie.

na een half uur ben je weeer 100% op aarde, met het enige restant de herinnering aan die trip.

lees ook het topic ff door :wink:
M
MaddogLid
01-01-2024, 00:00
#4
Jaaaa :hearteyes:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."