Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsEerste Growkit Mycelium Cambodia...problemen en tips?

Eerste Growkit Mycelium Cambodia...problemen en tips?

0 antwoorden
1 weergaven
18-5-2026
B
BadugiLid
01-01-2024, 00:00
#1
Hey allemaal,

Altijd al fan geweest van Paddo's en het is te lang geleden dus besloten om eens een growkit te proberen. Ik heb dus een grotere bak waar dus blijkbaar zo'n 400-600 gram uit moet komen?

Anyway, uiteraard ontzettend veel research gedaan want ik wil dat dit gewoon goed verloopt. Qua temperatuur en hygiëne zit het volgens mij gewoon goed, er zit condens op de zak en hij staat nu zo'n anderhalve week. Tot nu toe zie ik nog niks groeien, voor de rest lijkt alles normaal, geen andere kleuren schimmels ofzo.

Verder nog tips? Waar kan ik hiermee nog de mist in gaan? Hoelang kan het maximaal duren voordat er iets te zien valt? Iemand nog meer ervaringen met het growen van deze Cambodiaanse soort? Ik las dat ze toch behoorlijk makkelijk groeien.

thanx!

edit: bij interesse kan ik zeker wat foto's plaatsen! hopelijk valt er binnenkort ook wat te laten zien

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."