#1
hallo iedereen ik ben een ervaren wiet kweker en waag me nu aan de paddo kweek
dus allemaal nieuw voor mij ik was met 2kits begonnen equadorian en colombian
had veel gelezen op internet eigelijk te veel waardoor ik ben beginnen knoeien had
het idee om een box met 10cm water te verwarmen met aquariumverwarming setjes
boven het water (nog gedaan) eerste dag dacht dit loopt goed stabiele temp 24 goed
vochtig 2dag geen tijd gehad niet gekeken 3de dag eens goed kijken, problemen het was
veel te vochtig en de colombian had een grijze niet gezonde schimmel en in bijde kits zat zelfs een beetje water in van te veel condens (vallende druppels) dus afbreken die handel en gewoon normaal doen en de handleiding volgen. die ene set met grijze schimmel had een reukje en heb ik maar gedumpt in de vuilbak die andere was normaal en heb ik nog .toen
vond ik 1 set niet genoeg en ben er nog 2 gaan halen mckenna en golden teacher deze staan
nu ongeveer een week de golden teacher had al wat mycelium aan de bovenkant toe ik hem kocht is nu ongeveer verdubbeld de mckenna was niks zichtbaar toen ik hem kocht nu is hier
en daar al wat te zien de oudste ongeveer 2weken staat nu al flink wat mycelium op ik denk
dat pins vlug zullen volgen. de 3kits staan nu allemaal in hun zak en die op hun beurt in de karton (doosje verpakking) de 2 nieuwe met een klein laagje water en de oudste mits die
echt doorweekt was van mijn knoeien zonder water.de temp is overdag 22 en snachts 18 foto's volgen nog baterij laad op .rest kweekverslag volgt .nog enkele vraagjes is het erg als de zak maar half beslagen is met vocht en de 2 nieuwe is het alsof de massa wat gekrompen is waardoor er een kleine voeg langs de rand is is dit normaal? gesoakt 12u
als iemand nog tips heeft feel free greets
dus allemaal nieuw voor mij ik was met 2kits begonnen equadorian en colombian
had veel gelezen op internet eigelijk te veel waardoor ik ben beginnen knoeien had
het idee om een box met 10cm water te verwarmen met aquariumverwarming setjes
boven het water (nog gedaan) eerste dag dacht dit loopt goed stabiele temp 24 goed
vochtig 2dag geen tijd gehad niet gekeken 3de dag eens goed kijken, problemen het was
veel te vochtig en de colombian had een grijze niet gezonde schimmel en in bijde kits zat zelfs een beetje water in van te veel condens (vallende druppels) dus afbreken die handel en gewoon normaal doen en de handleiding volgen. die ene set met grijze schimmel had een reukje en heb ik maar gedumpt in de vuilbak die andere was normaal en heb ik nog .toen
vond ik 1 set niet genoeg en ben er nog 2 gaan halen mckenna en golden teacher deze staan
nu ongeveer een week de golden teacher had al wat mycelium aan de bovenkant toe ik hem kocht is nu ongeveer verdubbeld de mckenna was niks zichtbaar toen ik hem kocht nu is hier
en daar al wat te zien de oudste ongeveer 2weken staat nu al flink wat mycelium op ik denk
dat pins vlug zullen volgen. de 3kits staan nu allemaal in hun zak en die op hun beurt in de karton (doosje verpakking) de 2 nieuwe met een klein laagje water en de oudste mits die
echt doorweekt was van mijn knoeien zonder water.de temp is overdag 22 en snachts 18 foto's volgen nog baterij laad op .rest kweekverslag volgt .nog enkele vraagjes is het erg als de zak maar half beslagen is met vocht en de 2 nieuwe is het alsof de massa wat gekrompen is waardoor er een kleine voeg langs de rand is is dit normaal? gesoakt 12u
als iemand nog tips heeft feel free greets
