Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsPuntig Kaalkopje

Puntig Kaalkopje

5 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
M
Mathijs003Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik ben vandaag opnieuw naar een wij geweest in de gebuurten, en ik denk dat ik deze keer prijs heb, wat vinden jullie?

http://i.imgur.com/SVf6Vua.jpg

http://i.imgur.com/S0dgK4E.jpg

http://i.imgur.com/j5HTCwt.jpg
m
mandragoraLid
01-01-2024, 00:00
#2
IK denk dat je prijs hebt :wink:

Welke kleur hebben de lamellen?
M
Mathijs003Lid
01-01-2024, 00:00
#3
heel donker bruin, er stonden er nog maar die zagen helemaal bruin, ik denk dat dit door het vochtige weer kwam want de kleinste van de 2 werd lichter naarmate hij droogde.

Ok super, ik ga binnen enkele dagen terug en zien of er nog meer staan :)
m
mandragoraLid
01-01-2024, 00:00
#4
Donkerbruin grijsachtig klinkt goed, wat donker paarse gloed erover kan ook.

Probeer een sporenprint te maken, als het goed is zal het zowat een donkerpaarse afdruk weergeven.

Is het hoedje ook wat slijmerig?

Maar al bij al denk ik dat je de goeie te stekken hebt.
Als je de stoeltjes plukt zorg dan dat je het ondergronds netwerk niet beschadigd, pits ze onderaan mooi af. dan is er veel kans dat ze terugkomen, en beste ook niet teveel rondbazuinen waar je ze gevonden hebt... :wink: lijkt me logisch.

Ook waar de steeltjes gekneusd zijn kan zich een blauwe kleur vormen, dan zit je helemaal goed :wink:

Geniet ervan!
W
WeirdyBeardyLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ziet er goed uit, ik hoop dat ze je smaken! :beer:
Ik ben wel benieuwd of het niet gaat zorgen voor een vreemde trip. Omdat je misschien niet 100% zeker weet of ze goed zijn, straks denk je dat je dood gaat enzo... :kots:
m
mandragoraLid
01-01-2024, 00:00
#6
WeirdyBeardy zei:
Ziet er goed uit, ik hoop dat ze je smaken! :beer:
Ik ben wel benieuwd of het niet gaat zorgen voor een vreemde trip. Omdat je misschien niet 100% zeker weet of ze goed zijn, straks denk je dat je dood gaat enzo... :kots:
Klik om te vergroten...

Kan niet, maak'm niet nodeloos ongerust.

De soortjes die er erg op lijken zijn bijlange na niet dodelijk, hoogst wat buikpijn of diaree.
Maar hij heeft de goeie te stekken :wink:

No panic enjoy the flight!

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."