#1
Ephedrine, Kanna, Coca & Ganja Trip-report
Ephedra - Is een psychoactieve plant met de werkzame stof Ephedrine, dit is een stimulant. Deze laat je zo veel mogelijk het Game-Nu moment beleven. Alles heel bewust en helemaal niet veel bezig in het hoofd met toekomst of verleden, puur gefocussed op de directe omgeving. Ephedrine doet dit door een beetje adrenaline los te gooien. Adrenaline dient er voor om in moment van gevaar de complete voorraad adrenaline los te gooien zodat je bewustzijn op dit moment zoveel als mogelijk in het Nu leeft om te vlechten of vluchten. Doordat Ephedrine een kleine voorraad Adrenaline losgooit wordt je ook grotendeels naar het Game-nu getrokken maar hoeft de voorraad achteraf niet zo heftig bij te vullen zoals iemand na een fight/flight response in een herstelfase komt.
Kanna - Is een psychoactieve plant met de werkzame stof Mesembrine, dit is een Selective Serotonin Reuptake Inhibitor (SSRI). Deze optimaalt het serotonine afgifte proces waardoor er meer tegelijk werkzaam is, dit resulteert in Euforie. Het wordt ook wel de Happy Plant genoemd en wordt veel als natuurlijke anti-depressiva gebruikt. Bij reguliere anti-depressiva medicatie, synthetische SSRI's, wordt de gebruiker afhankelijk en komt in heftigere depressie als gebruik wordt gestaakt, bij langdurig Kanna-gebruik bij depressies wordt de overall stemming/mood ontzettend verbeterd en als het gebruik daarna wordt gestaakt houd deze positieve mindstate aan, alsof Kanna aan je brein heeft laten zien hoe het moet en het vervolgens zelf kan. Indien gecombineerd met Ganja versterkt Kanna de high op extreme wijze en vooral de visuele effect.
Coca - Is een psychoactieve plant met de werkzame stof Cocaine. Er word al duizenden jaren op de bladeren gekauwd voor de stimulerende en medicinale effecten. Het werkt als een dopamine heropname remmer. De bladeren zijn alleen werkzaam als het in de speekselklieren wordt opgenomen gecombineerd met een bepaald soort natuurlijke gel. De Kocandies van de smartshop bevatten geconcentreerd coca-blad gecombineerd met deze gel zodat je hele mond verdoofd en het een licht stimulerend effect geeft qua focus & alertheid. Qua sterkte is het te vergelijken met een paar koppen koffie.
Ganja - Is een psychoactieve plant met de werkzame stof THC, dit is een stof die psychedelische effecten heeft op onze hersenen, wat in mijn ogen betekend dat je meer richting het Collective Unconscious wordt getrokken. Het schept de mogelijkheid tot compassie, kritisch denken, creativiteit en zelf-reflectie.
Eerst nam ik een halve tablet Ephedrine (half 10). Na een uur barstte ik van Energie en ging ik me even uitleven op de zak. Ongecontroleerd heb ik complete wonden in mijn vuisten en ellebogen geslagen, ik voelde totaal geen pijn. Ik was gewoon energiek, praterig en enthousiast over alles. Ik had niet echt het gevoel dat ik dit genoeg effect zou vinden om een gek festival mee te enhancen, het was echt puur energie, meer niet, geen euforie. Na 90 mins gewacht te hebben (maximale onset) heb ik 150 mg kanna UC-extract met wat drinken ingenomen. Na een half uur vouwde de twee effecten zich samen in een wonderbaarlijke synergy waarin ze elkaar versterkte: energie en euforie. Kanna mist normaal de energie en Ephedrine mist normaal de euforie. Deze 2 samen is de gouden combo. Het voelde echt als een 4FMP light-versie maar erg bijzonder aangenaam. Euforisch, enthousiast, energiek en jezelf op je sterktst, scherp, humoristisch en ontzettend zin om de dansen.
Toen ik een uur na inname van de Kanna had gewacht en geen verkeerde interacties tussen de 2 werkzame stoffen merkte maar een perfecte synergy nam ik de andere halve tablet Ephedra en nog 150 mg Kanna UC-extract. Ook nam ik 2 Kocandies (coca-snoepjes). Een uur hierna was het voorgaand aangename effect gewoon verdubbeld en ging ik echt ontzettend hard. Euforisch, empathisch, energiek, non-stop aan het dansen of in ieder geval bewegen, lachen en mensen aan lachen maken. Dit is het effect wat ik zoek op een festival, niet te strak en niet te waus om normaal te kunnen communiceren zoals bij mdma soms het geval is. Het effect bleef maar versterken en ik ging echt tering hard, belachelijk hard. Af en toe een kaaktrekking, pupillen compleet zwart (zonder grap), hart klopte sneller, afwisselend warm en koud, vol positieve gedachtes en dansde echt ongecontroleerd door de ruimte heen. Ik bleef maar lachen en iedereen vertellen hoe chill ik me wel niet voelde en hoe ongelovelijk dit was dat dit mogelijk is van puur en alleen natuurlijke middelen.
M'n confidence was echt out of the roof en dat reflecteerde in mijn pool-game, heel nonchalant 100% overtuigt dat ik alles er op de meest onmogelijke manier in zou knallen. Ik had echt een paar merkwaardig onmogelijk goede potjes pool gespeeld, mensen stonden echt versteld en begonnen te filosoferen of ik door die drugs niet een soort super-focus had gekregen.
Ik draaide later op de avond een pure haze-joint en rookte 1/3e er van op, ik leek er weinig van te voelen. Alsof de Ephedrine de Ganja onderdrukte. Upper > owner.
Toch merkte D aan me dat ik wat meer ontspannen praatte en meer een Filosofische insteek had in mijn gesprekskeuze en onderwerpen. De wiet sloeg in en er kwam in 1 klap een Ganja-layer over alles heen (de dromerige look). Ik voelde vervolgens een rare sensatie ergens in m'n lichaam terwijl ik terug naar D liep. Ik legde me focus er op en het werd heftiger, vervolgens werd het Anxiety en kroop het door m'n hele lichaam. De truc is om via de Hypnotica-manier een bad trip achter je te laten door de Anxiety "op de plek" te laten waar je op dat moment bent (als een soort emotional garbage) en zelf met alle good feelings daar uit stappen, lachend. Blijkbaar had de Ganja de totaal-trip meer psychedelic gemaakt omdat ik nu meer merkte van de verantwoordelijk die je moet nemen om jezelf goed te laten voelen om je trip goed te laten verlopen door bewust bezig te zijn met gedachtes.
Dit is makkelijk te visualiseren omdat je het koppelt aan de fysieke wereld daarom werkt dit eerder dan "de badtrip wegdenken" (wat ook wel mogelijk is), het gaat er om dat jij er 100% in geloofd want het is jou Mind, jou gevoel en wat jij geloofd, jou overtuigingen beinvloeden direct hoe jij je voelt.
dit had ik in extreme vorm meegemaakt een paar weken terug toen ik Acid ophad en Y mij vertelde over zijn ergste bad trip waar hij nog veel Anxiety en emotie aan gekoppeld had. Omdat ik op dat moment tripte stond ik helemaal open voor energieen en dan ben je heel erg gevoelig. Ik voelde lichamelijk, mentaal en emotioneel zijn Anxiety die hij nog gekoppeld heb aan die ervaring, hoogstwaarschijnlijk licht traumatisch, en onvoldoende verwerkt of met mensen gepraat erover. Door de Acid stond ik hier ook mentaal boven en was ik me bewust van wat er aan de hand was. Ik stond op en liet de overgenomen Anxiety "op de bank zitten", lachte er om en ging op een andere plek zitten om de jongens uit te leggen wat er zojuist gebeurde. Mensen die hier niet in geloven begrijpen niet dat het allemaal wordt bepaald door jou eigen Mind dus als jij geloofd dat je de kracht heb om uit je Anxiety te stappen en die te laten op de plek waar je die ervaarde dan maak jij dat zo mee. Het zijn processen die binnen je Mind afspelen en overtuigingen die de fundementen leggen van de wijze hoe je Mind gaat opereren.
Ik voerde de techniek uit en voelde me meteen weer op m'n gemak zonder lichamelijke discomfort, ik merkte echt een heel extreem verschil. Blijkbaar zijn al die lichamelijke sensaties psycho-somatisch. Ik vertelde D wat me zojuist was overkomen en we raakte in een filosofische brainstorm over badtrips, anxiety en hoe veel controle je Mind daar over kan hebben. We kwamen op ideeen om het helemaal uit te mappen en workshops te ontwikkelen in psychedelic confidence om mensen die tripfobie/tripangst hebben over die blokkades heen te helpen die zij uiteiindelijk zelf gecreeerd hebben.
Ik zat gewoon rustig op de bank naast D m'n haze-joint te smoken en kwam elke keer op geniale ingevingen.. Zodra ik enthousiast raakte waren ze meteen weg, verdwenen uit m'n gedachte, compleet weg. Sommige sprak ik wel eerst uit en waren vervolgens weer weg zodra ik enthousiast raakte maar D kon me dan nog wel het idee vertellen. D moest even iets doen dus ik besloot even proberen te ontspannen. Vanwege die Ephedrine-Kanna combo was ik non-stop heen en weer aan het lopen, dansen, praten, en als ik stil zat mee te bewegen op de muziek. Ik probeerde al m'n spieren te onspannen maar dat ging nog best moeilijk. Ik voelde de Adrenaline door m'n lichaam gaan die energie kwijtmoest in wat voor vorm van bewegen dan ook. Ik sloot mijn ogen en ontspande al m'n spieren "tegen de stroming in", de energie stapelde op en ging niet weg, het vormde zich visueel samen als een lichtpuntje, wat zich uitgroeide tot een psychedelic bloem van mooie kleuren (met mijn ogen dicht net zo duidelijk als psychedelics) die oneindig uitvouwde en steeds dichterbij kwam hoe meer ik ontspande, als ik bijvoorbeeld even slikte schoot hij weer de verte in, na flink wat effort er in te stoppen om al mijn spieren 100% te ontspannen ging mijn bewustzijn door de bloem heen en wat ik daar vond was direct een ingeving, een super goed idee! Ik raakte gelijk enthousiast en het idee verdween onmiddelijk weer. Ik probeerde het weer helemaal opnieuw, hetzelfde proces tot aan 100% spieren ontspannen en toen weer door de psychedelic bloem heen en weer kwam er een geniale ingeving, maar dit keer een totaal andere. Ik bleef ontspannen en m'n mind ging tekeer met goede ideeen en inspiratie voor dingen wat ik zelf niet zomaar zou bedenken. Ik was me er van bewust dat ik niet degene was die nadacht maar dat het leek alsof ik aan het scannen was door een soort collectieve database. Zodra ik echt bewust werd hiervan raakte ik weer enthousiast en alle goede ideeen gingen weer in rook op.
Daarom hebben ontspannen mensen meer goeie ideeen en inspiratie dan gespannen mensen, total relaxation is jouw connection met de Collective Unconscious, planten laten je zien hoe dat moet, uiteindelijk moet je dat zelf doen. Als je niet weet waar je moet zoeken is het lastig te vinden, als je er al eenmaal bent geweest met behulp van krachtplanten wordt het makkelijker om het zelfde level met je nuchtere mindstate te bereiken door te mediteren.
Ik kwam tot de conclusie dat elke plant een purpose had hier op aarde en psychoactieve planten een mental purpose hebben om de mens te serven. Koffie zou dan namelijk speciaal ontworpen zijn om de mens harder te laten werken, Ganja voor zelf-reflectie en kritsch nadenken, Kanna als anti-depressiva en Ephedra voor zieke energy.
Ik ging rond 5 uur naar huis weg bij die maat van me, nog helemaal wappie een uur lopen rappen alsof me leven er vanaf hing. Beats voelde zo lekker en m'n stem pasde precies op het ritme en het leek beter te gaan dan ooit. Ook had ik de sickste self-confidence, zonder arrogantie of egoisme. Ik kwam thuis aan en schreef dit trip-report, spacede hem tot 7:15 keihard, overtuigd dat dit de gouden combo was, ik had het uitgevonden, dit is de shit.. dit was waar ik naar zocht.. en toen..
3 dagen lang de sickste depression gehad ooit in m'n leven, 10 uur slaap per dag nodig nog steeds moe, alles was negatief, m'n allerdaagse positive mindset was nergens te bekennen en al het goede nieuws deed me niets, ik was compleet leeggezogen, non-stop paranoid, alsof iedereen me aan zat te kijken en allemaal rare dingen over me dacht, er kwamen sicke emoties los zomaar zonder reden, tranen stroomde over mijn wangen, echt heftig, uren lang, ik zag tegen het hele leven op, alsof mijn leven het zwaarste is wat er bestaat en begon te twijfelen aan mezelf en de dingen die ik doe.. Na een week voel ik me wel weer helemaal prima, maar het blijkt dus toch niet de gouden combo te zijn
natuurlijk zegt niets, drugs is drugs, dit was ziek, dit hoef ik nooit meer, een dip van mdma, lsd, paddo's, 4fa, coke, ghb, alcohol of wat voor andere drugs ik ooit heb gebruikt kon niet tippen aan deze depression/hangover/dip/paranoid-state of wat het ook was, ik kan het totaal niet verklaren maar ik heb het toch meegemaakt, ik was de guinea pig, het proefkonijn, bij deze mijn trip-report aan jullie. Weet wat je neemt, natuurlijk of synthetisch zegt niets, educate yourself, love & blessings. Peace.
Ephedra - Is een psychoactieve plant met de werkzame stof Ephedrine, dit is een stimulant. Deze laat je zo veel mogelijk het Game-Nu moment beleven. Alles heel bewust en helemaal niet veel bezig in het hoofd met toekomst of verleden, puur gefocussed op de directe omgeving. Ephedrine doet dit door een beetje adrenaline los te gooien. Adrenaline dient er voor om in moment van gevaar de complete voorraad adrenaline los te gooien zodat je bewustzijn op dit moment zoveel als mogelijk in het Nu leeft om te vlechten of vluchten. Doordat Ephedrine een kleine voorraad Adrenaline losgooit wordt je ook grotendeels naar het Game-nu getrokken maar hoeft de voorraad achteraf niet zo heftig bij te vullen zoals iemand na een fight/flight response in een herstelfase komt.
Kanna - Is een psychoactieve plant met de werkzame stof Mesembrine, dit is een Selective Serotonin Reuptake Inhibitor (SSRI). Deze optimaalt het serotonine afgifte proces waardoor er meer tegelijk werkzaam is, dit resulteert in Euforie. Het wordt ook wel de Happy Plant genoemd en wordt veel als natuurlijke anti-depressiva gebruikt. Bij reguliere anti-depressiva medicatie, synthetische SSRI's, wordt de gebruiker afhankelijk en komt in heftigere depressie als gebruik wordt gestaakt, bij langdurig Kanna-gebruik bij depressies wordt de overall stemming/mood ontzettend verbeterd en als het gebruik daarna wordt gestaakt houd deze positieve mindstate aan, alsof Kanna aan je brein heeft laten zien hoe het moet en het vervolgens zelf kan. Indien gecombineerd met Ganja versterkt Kanna de high op extreme wijze en vooral de visuele effect.
Coca - Is een psychoactieve plant met de werkzame stof Cocaine. Er word al duizenden jaren op de bladeren gekauwd voor de stimulerende en medicinale effecten. Het werkt als een dopamine heropname remmer. De bladeren zijn alleen werkzaam als het in de speekselklieren wordt opgenomen gecombineerd met een bepaald soort natuurlijke gel. De Kocandies van de smartshop bevatten geconcentreerd coca-blad gecombineerd met deze gel zodat je hele mond verdoofd en het een licht stimulerend effect geeft qua focus & alertheid. Qua sterkte is het te vergelijken met een paar koppen koffie.
Ganja - Is een psychoactieve plant met de werkzame stof THC, dit is een stof die psychedelische effecten heeft op onze hersenen, wat in mijn ogen betekend dat je meer richting het Collective Unconscious wordt getrokken. Het schept de mogelijkheid tot compassie, kritisch denken, creativiteit en zelf-reflectie.
Eerst nam ik een halve tablet Ephedrine (half 10). Na een uur barstte ik van Energie en ging ik me even uitleven op de zak. Ongecontroleerd heb ik complete wonden in mijn vuisten en ellebogen geslagen, ik voelde totaal geen pijn. Ik was gewoon energiek, praterig en enthousiast over alles. Ik had niet echt het gevoel dat ik dit genoeg effect zou vinden om een gek festival mee te enhancen, het was echt puur energie, meer niet, geen euforie. Na 90 mins gewacht te hebben (maximale onset) heb ik 150 mg kanna UC-extract met wat drinken ingenomen. Na een half uur vouwde de twee effecten zich samen in een wonderbaarlijke synergy waarin ze elkaar versterkte: energie en euforie. Kanna mist normaal de energie en Ephedrine mist normaal de euforie. Deze 2 samen is de gouden combo. Het voelde echt als een 4FMP light-versie maar erg bijzonder aangenaam. Euforisch, enthousiast, energiek en jezelf op je sterktst, scherp, humoristisch en ontzettend zin om de dansen.
Toen ik een uur na inname van de Kanna had gewacht en geen verkeerde interacties tussen de 2 werkzame stoffen merkte maar een perfecte synergy nam ik de andere halve tablet Ephedra en nog 150 mg Kanna UC-extract. Ook nam ik 2 Kocandies (coca-snoepjes). Een uur hierna was het voorgaand aangename effect gewoon verdubbeld en ging ik echt ontzettend hard. Euforisch, empathisch, energiek, non-stop aan het dansen of in ieder geval bewegen, lachen en mensen aan lachen maken. Dit is het effect wat ik zoek op een festival, niet te strak en niet te waus om normaal te kunnen communiceren zoals bij mdma soms het geval is. Het effect bleef maar versterken en ik ging echt tering hard, belachelijk hard. Af en toe een kaaktrekking, pupillen compleet zwart (zonder grap), hart klopte sneller, afwisselend warm en koud, vol positieve gedachtes en dansde echt ongecontroleerd door de ruimte heen. Ik bleef maar lachen en iedereen vertellen hoe chill ik me wel niet voelde en hoe ongelovelijk dit was dat dit mogelijk is van puur en alleen natuurlijke middelen.
M'n confidence was echt out of the roof en dat reflecteerde in mijn pool-game, heel nonchalant 100% overtuigt dat ik alles er op de meest onmogelijke manier in zou knallen. Ik had echt een paar merkwaardig onmogelijk goede potjes pool gespeeld, mensen stonden echt versteld en begonnen te filosoferen of ik door die drugs niet een soort super-focus had gekregen.
Ik draaide later op de avond een pure haze-joint en rookte 1/3e er van op, ik leek er weinig van te voelen. Alsof de Ephedrine de Ganja onderdrukte. Upper > owner.
Toch merkte D aan me dat ik wat meer ontspannen praatte en meer een Filosofische insteek had in mijn gesprekskeuze en onderwerpen. De wiet sloeg in en er kwam in 1 klap een Ganja-layer over alles heen (de dromerige look). Ik voelde vervolgens een rare sensatie ergens in m'n lichaam terwijl ik terug naar D liep. Ik legde me focus er op en het werd heftiger, vervolgens werd het Anxiety en kroop het door m'n hele lichaam. De truc is om via de Hypnotica-manier een bad trip achter je te laten door de Anxiety "op de plek" te laten waar je op dat moment bent (als een soort emotional garbage) en zelf met alle good feelings daar uit stappen, lachend. Blijkbaar had de Ganja de totaal-trip meer psychedelic gemaakt omdat ik nu meer merkte van de verantwoordelijk die je moet nemen om jezelf goed te laten voelen om je trip goed te laten verlopen door bewust bezig te zijn met gedachtes.
Dit is makkelijk te visualiseren omdat je het koppelt aan de fysieke wereld daarom werkt dit eerder dan "de badtrip wegdenken" (wat ook wel mogelijk is), het gaat er om dat jij er 100% in geloofd want het is jou Mind, jou gevoel en wat jij geloofd, jou overtuigingen beinvloeden direct hoe jij je voelt.
dit had ik in extreme vorm meegemaakt een paar weken terug toen ik Acid ophad en Y mij vertelde over zijn ergste bad trip waar hij nog veel Anxiety en emotie aan gekoppeld had. Omdat ik op dat moment tripte stond ik helemaal open voor energieen en dan ben je heel erg gevoelig. Ik voelde lichamelijk, mentaal en emotioneel zijn Anxiety die hij nog gekoppeld heb aan die ervaring, hoogstwaarschijnlijk licht traumatisch, en onvoldoende verwerkt of met mensen gepraat erover. Door de Acid stond ik hier ook mentaal boven en was ik me bewust van wat er aan de hand was. Ik stond op en liet de overgenomen Anxiety "op de bank zitten", lachte er om en ging op een andere plek zitten om de jongens uit te leggen wat er zojuist gebeurde. Mensen die hier niet in geloven begrijpen niet dat het allemaal wordt bepaald door jou eigen Mind dus als jij geloofd dat je de kracht heb om uit je Anxiety te stappen en die te laten op de plek waar je die ervaarde dan maak jij dat zo mee. Het zijn processen die binnen je Mind afspelen en overtuigingen die de fundementen leggen van de wijze hoe je Mind gaat opereren.
Ik voerde de techniek uit en voelde me meteen weer op m'n gemak zonder lichamelijke discomfort, ik merkte echt een heel extreem verschil. Blijkbaar zijn al die lichamelijke sensaties psycho-somatisch. Ik vertelde D wat me zojuist was overkomen en we raakte in een filosofische brainstorm over badtrips, anxiety en hoe veel controle je Mind daar over kan hebben. We kwamen op ideeen om het helemaal uit te mappen en workshops te ontwikkelen in psychedelic confidence om mensen die tripfobie/tripangst hebben over die blokkades heen te helpen die zij uiteiindelijk zelf gecreeerd hebben.
Ik zat gewoon rustig op de bank naast D m'n haze-joint te smoken en kwam elke keer op geniale ingevingen.. Zodra ik enthousiast raakte waren ze meteen weg, verdwenen uit m'n gedachte, compleet weg. Sommige sprak ik wel eerst uit en waren vervolgens weer weg zodra ik enthousiast raakte maar D kon me dan nog wel het idee vertellen. D moest even iets doen dus ik besloot even proberen te ontspannen. Vanwege die Ephedrine-Kanna combo was ik non-stop heen en weer aan het lopen, dansen, praten, en als ik stil zat mee te bewegen op de muziek. Ik probeerde al m'n spieren te onspannen maar dat ging nog best moeilijk. Ik voelde de Adrenaline door m'n lichaam gaan die energie kwijtmoest in wat voor vorm van bewegen dan ook. Ik sloot mijn ogen en ontspande al m'n spieren "tegen de stroming in", de energie stapelde op en ging niet weg, het vormde zich visueel samen als een lichtpuntje, wat zich uitgroeide tot een psychedelic bloem van mooie kleuren (met mijn ogen dicht net zo duidelijk als psychedelics) die oneindig uitvouwde en steeds dichterbij kwam hoe meer ik ontspande, als ik bijvoorbeeld even slikte schoot hij weer de verte in, na flink wat effort er in te stoppen om al mijn spieren 100% te ontspannen ging mijn bewustzijn door de bloem heen en wat ik daar vond was direct een ingeving, een super goed idee! Ik raakte gelijk enthousiast en het idee verdween onmiddelijk weer. Ik probeerde het weer helemaal opnieuw, hetzelfde proces tot aan 100% spieren ontspannen en toen weer door de psychedelic bloem heen en weer kwam er een geniale ingeving, maar dit keer een totaal andere. Ik bleef ontspannen en m'n mind ging tekeer met goede ideeen en inspiratie voor dingen wat ik zelf niet zomaar zou bedenken. Ik was me er van bewust dat ik niet degene was die nadacht maar dat het leek alsof ik aan het scannen was door een soort collectieve database. Zodra ik echt bewust werd hiervan raakte ik weer enthousiast en alle goede ideeen gingen weer in rook op.
Daarom hebben ontspannen mensen meer goeie ideeen en inspiratie dan gespannen mensen, total relaxation is jouw connection met de Collective Unconscious, planten laten je zien hoe dat moet, uiteindelijk moet je dat zelf doen. Als je niet weet waar je moet zoeken is het lastig te vinden, als je er al eenmaal bent geweest met behulp van krachtplanten wordt het makkelijker om het zelfde level met je nuchtere mindstate te bereiken door te mediteren.
Ik kwam tot de conclusie dat elke plant een purpose had hier op aarde en psychoactieve planten een mental purpose hebben om de mens te serven. Koffie zou dan namelijk speciaal ontworpen zijn om de mens harder te laten werken, Ganja voor zelf-reflectie en kritsch nadenken, Kanna als anti-depressiva en Ephedra voor zieke energy.
Ik ging rond 5 uur naar huis weg bij die maat van me, nog helemaal wappie een uur lopen rappen alsof me leven er vanaf hing. Beats voelde zo lekker en m'n stem pasde precies op het ritme en het leek beter te gaan dan ooit. Ook had ik de sickste self-confidence, zonder arrogantie of egoisme. Ik kwam thuis aan en schreef dit trip-report, spacede hem tot 7:15 keihard, overtuigd dat dit de gouden combo was, ik had het uitgevonden, dit is de shit.. dit was waar ik naar zocht.. en toen..
3 dagen lang de sickste depression gehad ooit in m'n leven, 10 uur slaap per dag nodig nog steeds moe, alles was negatief, m'n allerdaagse positive mindset was nergens te bekennen en al het goede nieuws deed me niets, ik was compleet leeggezogen, non-stop paranoid, alsof iedereen me aan zat te kijken en allemaal rare dingen over me dacht, er kwamen sicke emoties los zomaar zonder reden, tranen stroomde over mijn wangen, echt heftig, uren lang, ik zag tegen het hele leven op, alsof mijn leven het zwaarste is wat er bestaat en begon te twijfelen aan mezelf en de dingen die ik doe.. Na een week voel ik me wel weer helemaal prima, maar het blijkt dus toch niet de gouden combo te zijn