Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsAbsinthalsem

Absinthalsem

2 antwoorden
1 weergaven
18-5-2026
s
spoutLid
01-01-2024, 00:00
#1
Nou wormwood jongens ik begon me toch een partijtje te spacen gek.
Jezus he, maar niet visueel maar puur met geluid.
Audio hallicunatie.
Wormwood is de sterkste audio psychoactieve stof die ik heb gehad.

Ik werd kenkertje gek.
Demonen en shit ik ga niet eens hier plaatsen wtf er gebeurde.
Overal stemmen, dikke schizofrenie in een plantje.

Dikke aanrader als je verdomme een keer een horrorfilm IN REAL LIFE mee wil maken.
Ik was echt bang.
ik heb niet gehuild.
Ik heb wel de politie gebeld.
Ik wist het echt niet meer.

TRIVIA: VINCENT VAN GOGH SNEEDT ZIJN OOR ERAF HAHAHAHAHAHAHAHAH (IK NET NIET)
s
spoutLid
01-01-2024, 00:00
#2
Doe maar gewoon niet. Echt totaal niet als paddo's. Of je truffeltjes. JE DENKT DAT HET ECHT IS GELOOF ME
j
jamLid
01-01-2024, 00:00
#3
Dag Spout


Hoe heb jij dit gebruikt?
Ik heb er ooit een extract van gemaakt dat wanneer het gerookt werd een aangename ontspannende roes gaf. Met evt. heel lichte vervormingen visueel. Het was erg interessant, maar proefde niet zo lekker waardoor ik het daarna niet meer gemaakt heb.
Ik wel nog wat zelfgekweekte absinthalsem liggen, maar de smaak is erg bitter, thee maken is dus niet zo handig.
Kan je me iets vertellen over jouw manier van innemen van absinthalsem?

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."