Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsVraag over verzendmethode Azarius

Vraag over verzendmethode Azarius

2 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
A
Anonymus40000Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Zijn er hier mensen uit België die al eens een kleine hoeveelheid Kratom besteld hebben bij de Azarius smartshop? Ik vraag het maar, omdat ik graag wil weten of ze dat gewoon in de brievenbus steken of er daadwerkelijk voor aanbellen aan de deur?

Ik woon nog bij mijn ouders en ze zijn nogal vaak thuis. Dit is ook de eerste keer dat ik een soort drugs online bestel, dus ik ben wat paranoïde.
j
jamLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ik bestel vaak bij Azarius, normaal als je niet thuis bent moet je het pakje altijd gaan afhalen. In een supermarkt of een andere winkel die zo'n postpunt heeft. Indien er wel iemand thuis is moet je zo'n handtekening zetten en wordt het pakje dus wel afgeleverd, ik denk echter dat je ook zoieso wel kan kiezen om het af te halen op een postpunt wat voor jou dan gemakkelijker is. Ten slotte zou ik kratom bij een meer gespecialiseerde winkel kopen bv: kraatje, dit is nl. veel goedkoper.
A
Anonymus40000Lid
01-01-2024, 00:00
#3
jam zei:
Ik bestel vaak bij Azarius, normaal als je niet thuis bent moet je het pakje altijd gaan afhalen. In een supermarkt of een andere winkel die zo'n postpunt heeft. Indien er wel iemand thuis is moet je zo'n handtekening zetten en wordt het pakje dus wel afgeleverd, ik denk echter dat je ook zoieso wel kan kiezen om het af te halen op een postpunt wat voor jou dan gemakkelijker is. Ten slotte zou ik kratom bij een meer gespecialiseerde winkel kopen bv: kraatje, dit is nl. veel goedkoper.
Klik om te vergroten...

Oke, bedankt voor de info.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."