#1
Hallo allemaal, even een korte inleiding.
Heb al vaker truffels paddos en lsd gebruikt en hoe vaker je het gebruikt hoe minder het werkt naar mijn mening. Waardoor ik soms gewoon om een leuke avond te hebben 5 zegels wegwerkte omdat het naar mijn mening niet hard genoeg ging.
Daar komt ook de volgende slechte trip van op de happy caps.
Ik raad ze niemand aan. Normaal lees ik me altijd in voor ik iets neem zodat ik weet wat de effecten zijn. Maar aangezien het kermis was en de smartshop geen lsd vervanger had (smiley zegeltjes) zijn best heftig beste trip tot nu toe op gehad. En jongeren vieze truffels wou eten viel mijn oog op de happy caps trip e. Ik denk makkelijk weg te werken die neem ik mee. Nog even gevraagd hoe te doseren. Zegt hij nu 2 innemen en over een uur weer 2. Er zitten er 4 in een zakje 2 zakjes meegenomen.
Eerste 2 ingenomen uur gewacht andere 2 ingenomen. Weer anderhalf uur later nog niks geen effect dus ik denk fuck wil een leuke avond en hup andere 4 erachter aan. weer 2 uur later was bijna thuis begonnen de eerste 2 te werken. Kreeg lekker energie alles begon te changen mooi geluid kleurtjes ik denk eindelijk ze werken. Werd wel ineens heel misselijk maar weet dat dat een reactie is die je ook met paddos enzo hebt. Even gespuugd en ging weer lekker door.
Uurtje later begon de 2de lading te werken. Ineens gigantisch misselijk half uur aan het spugen geweest en was kapot was inmiddels half 2 snachts. Goeie vriendin was erbij en hield me gelukkig goed in de gaten.
Ik dacht bij mezelf hopen dat dit het was nog zo'n sessie hoop ik toch niet. De trip zelf was betreft hallucineren op dat moment nog heel mooi net als een goede lsd trip.
Een uurtje later begonnen de laatste 4 capsules te werken. Gelukkig kon ik met dit middel nog wel goed nadenken en redeneren. Helaas moest ik wel weer braken heeft geduurd tot 6 uur. De vriendin die erbij was heeft me geholpen met afkoelen en heeft me onder een lauwe douche gezet met een emmer zodat ik niet over verhit raakte. Ik kan bijna alles wat er gebeurt is normaal herinneren ook dat ik dacht dat als er slijm bij zou komen met het spugen dat ik dan een ambulance wou laten komen omdat de kans van stikken dan te groot word gelukkig geen slijm opbouw gehad. Heb niet gevoel gehad dat ik buwesteloos zou raken of wat dan ook en ben ook niet in paniek geweest. Aangezien ik nog over alles helder na kon denken. Was tussen het spugen door nog het braaksel in de emmer en wc aan het bewonderen want het zag er wel heel mooi uit.
Afijn om 6 uur ging het weer even omgekleed en beneden met de emmer zo rustig mogelijk op de bank gaan zitten vriendin was moe is na een half uurtje op bed gaan liggen. Ongeveer een kwartiertje daarna begon het braken weer maar was wat donker in de kamer en ik zag dat er een donkere kleur tussen zat toen raakte ik wel beetje in paniek dacht dat het bloed was. Ik naar boven bellen maar ze had haar telefoon op stil flag al te slapen. Dus maar naar de lampknok gekropen van pure uitputting en de lamp aangedaan bleek het gal te zijn hele opluchting. Daarna heeft de trip nog ongeveer 3 uur aangehouden. Maar was helemaal gesloopt.
Smiddags nog even opgezocht wat de bijwerkingen zijn van de happy caps en daar staat ook wel duidelijk bij dat het veel voorkomt dat je zeer misselijk van kan worden.
En dat de dosering eigenlijk maar 2 capsules zijn en niet 4 wat de man van de smartshop zij. Dus eigenlijk 4 porties gehad waar ik dacht er maar 2 te hebben.
Achteraf ben ik blij dat het gebeurd is heb er van geleerd. Algehele verbruik vermindert van 1a 2 x per maand naar 1 x in de 3 maanden en daardoor kleinere dosering nodig. Heb nu 1 a anderhalf zegel nodig met hetzelfde effect als 4 a 5 zegels lsd.
Lesje geleerd. Op de harde manier niet bijnemen als je denkt dat het niet werkt. Werkt het niet pech gehad volgende keer weer een kans.
Heb al vaker truffels paddos en lsd gebruikt en hoe vaker je het gebruikt hoe minder het werkt naar mijn mening. Waardoor ik soms gewoon om een leuke avond te hebben 5 zegels wegwerkte omdat het naar mijn mening niet hard genoeg ging.
Daar komt ook de volgende slechte trip van op de happy caps.
Ik raad ze niemand aan. Normaal lees ik me altijd in voor ik iets neem zodat ik weet wat de effecten zijn. Maar aangezien het kermis was en de smartshop geen lsd vervanger had (smiley zegeltjes) zijn best heftig beste trip tot nu toe op gehad. En jongeren vieze truffels wou eten viel mijn oog op de happy caps trip e. Ik denk makkelijk weg te werken die neem ik mee. Nog even gevraagd hoe te doseren. Zegt hij nu 2 innemen en over een uur weer 2. Er zitten er 4 in een zakje 2 zakjes meegenomen.
Eerste 2 ingenomen uur gewacht andere 2 ingenomen. Weer anderhalf uur later nog niks geen effect dus ik denk fuck wil een leuke avond en hup andere 4 erachter aan. weer 2 uur later was bijna thuis begonnen de eerste 2 te werken. Kreeg lekker energie alles begon te changen mooi geluid kleurtjes ik denk eindelijk ze werken. Werd wel ineens heel misselijk maar weet dat dat een reactie is die je ook met paddos enzo hebt. Even gespuugd en ging weer lekker door.
Uurtje later begon de 2de lading te werken. Ineens gigantisch misselijk half uur aan het spugen geweest en was kapot was inmiddels half 2 snachts. Goeie vriendin was erbij en hield me gelukkig goed in de gaten.
Ik dacht bij mezelf hopen dat dit het was nog zo'n sessie hoop ik toch niet. De trip zelf was betreft hallucineren op dat moment nog heel mooi net als een goede lsd trip.
Een uurtje later begonnen de laatste 4 capsules te werken. Gelukkig kon ik met dit middel nog wel goed nadenken en redeneren. Helaas moest ik wel weer braken heeft geduurd tot 6 uur. De vriendin die erbij was heeft me geholpen met afkoelen en heeft me onder een lauwe douche gezet met een emmer zodat ik niet over verhit raakte. Ik kan bijna alles wat er gebeurt is normaal herinneren ook dat ik dacht dat als er slijm bij zou komen met het spugen dat ik dan een ambulance wou laten komen omdat de kans van stikken dan te groot word gelukkig geen slijm opbouw gehad. Heb niet gevoel gehad dat ik buwesteloos zou raken of wat dan ook en ben ook niet in paniek geweest. Aangezien ik nog over alles helder na kon denken. Was tussen het spugen door nog het braaksel in de emmer en wc aan het bewonderen want het zag er wel heel mooi uit.
Afijn om 6 uur ging het weer even omgekleed en beneden met de emmer zo rustig mogelijk op de bank gaan zitten vriendin was moe is na een half uurtje op bed gaan liggen. Ongeveer een kwartiertje daarna begon het braken weer maar was wat donker in de kamer en ik zag dat er een donkere kleur tussen zat toen raakte ik wel beetje in paniek dacht dat het bloed was. Ik naar boven bellen maar ze had haar telefoon op stil flag al te slapen. Dus maar naar de lampknok gekropen van pure uitputting en de lamp aangedaan bleek het gal te zijn hele opluchting. Daarna heeft de trip nog ongeveer 3 uur aangehouden. Maar was helemaal gesloopt.
Smiddags nog even opgezocht wat de bijwerkingen zijn van de happy caps en daar staat ook wel duidelijk bij dat het veel voorkomt dat je zeer misselijk van kan worden.
En dat de dosering eigenlijk maar 2 capsules zijn en niet 4 wat de man van de smartshop zij. Dus eigenlijk 4 porties gehad waar ik dacht er maar 2 te hebben.
Achteraf ben ik blij dat het gebeurd is heb er van geleerd. Algehele verbruik vermindert van 1a 2 x per maand naar 1 x in de 3 maanden en daardoor kleinere dosering nodig. Heb nu 1 a anderhalf zegel nodig met hetzelfde effect als 4 a 5 zegels lsd.
Lesje geleerd. Op de harde manier niet bijnemen als je denkt dat het niet werkt. Werkt het niet pech gehad volgende keer weer een kans.