#1
Haii all,
Even een vraagje. Onlangs een kweekset aangeschaft van een webshop van goede reputatie. Groei verliep goed, oogst was gemiddeld. Een vriend van me heeft de paddo's in anderhalve dag gedroogd in een droogmachine (voor keukengebruik, doorgaans). Op 65 graden.
De trip die volgde was zwak. Ik ben een tamelijk ervaren psychonaut, en ik schat in dat de stoeltjes een tweederde van hun kracht verloren hadden. De 5grams trip leidde net aan tot een fase2 trip, bijdoseren naar 7,5 gram hielp iets, maar resulteerde uiteindelijk in een (te) lichte trip. Mijn tripgenoten ervaarden hetzelfde.
Wat denken jullie? Een slechte batch/minder potente growkit? Of is de temperatuur te hoog geweest? Tijd tussen oogsten en drogen was kort, tussen drogen en consumeren zat slechts 2 weken. Te oud waren de stoeltjes niet.
Even een vraagje. Onlangs een kweekset aangeschaft van een webshop van goede reputatie. Groei verliep goed, oogst was gemiddeld. Een vriend van me heeft de paddo's in anderhalve dag gedroogd in een droogmachine (voor keukengebruik, doorgaans). Op 65 graden.
De trip die volgde was zwak. Ik ben een tamelijk ervaren psychonaut, en ik schat in dat de stoeltjes een tweederde van hun kracht verloren hadden. De 5grams trip leidde net aan tot een fase2 trip, bijdoseren naar 7,5 gram hielp iets, maar resulteerde uiteindelijk in een (te) lichte trip. Mijn tripgenoten ervaarden hetzelfde.
Wat denken jullie? Een slechte batch/minder potente growkit? Of is de temperatuur te hoog geweest? Tijd tussen oogsten en drogen was kort, tussen drogen en consumeren zat slechts 2 weken. Te oud waren de stoeltjes niet.