Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumskliniek

kliniek

3 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
s
spaceface0416Lid
01-01-2024, 00:00
#1
ja precies maarja ik wil meer info please
s
spaceface0416Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Beste medeleden,

Ik heb een jonge leren kennen in mijn buurt die eigenlijk beperkt is dus onder begeleiding woont maar dan op zich zelf. En aan de regels moet houden voor de rest is die vrij uit wat die doen wilt het is van prisma die gene die het kennen.

Maar goed de gene die ik heb leren kennen was echt een goede jonge op zich ik wist dat die blowde niet zo extreem als de afgelopen 2 a 3 weken. Hij is uiteindelijk betrapt op gebruik en verkoop ervan waardoor die eruit getrapt is. En door verwezen naar de kliniek om af te kicken ik neem aan dat dat 2 a 3 maanden kan duren.

En dat die zeker achter slot en grendel zit wat ik gehoord heb en net een celletje lijkt. Ik ga vanuit ook dat hij de komende weken geen contact met de buitenwereld zal hebben ook niet met vrienden en familie. Ik weet ook niet waar hij zit want zijn telefoon gaat wel over maar er word niet opgenomen.

Wat ik heb gehoord tenminste dat hij in een kliniek zit in Bergen Op Zoom. Zou dat best kunnen kloppen of heb ik het verkeerd want je hebt in Brabant wel een aantal klinieken neem ik aan. Maar hij behoort onder beperkt omdat die onder een dak zit van prisma. Kan ik dan als vriend zijnde gewoon contact opnemen met de kliniek en vragen of die gene daar zit en contact mee kan hebben internet. telefonisch of in het kliniek zelf.
S
SkippyLid
01-01-2024, 00:00
#3
Je kan het iig proberen.
T
TijdloosLid
01-01-2024, 00:00
#4
Klinkt alsof de persoon in gesloten afdeling zit? Hoe precies die wetten en plichten werken weet ik (nog) niet. Maar ze geven niet zomaar informatie weg zonder goede reden dat is iets wat ik wel weet. Weet verder ook niet veel. Anders gewoon klachten/algemeen nummer bellen en het hun vragen/uitleggen. Succes!

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."