Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsafkick verschijnselen

afkick verschijnselen

2 antwoorden
7 weergaven
18-5-2026
g
grero5Lid
01-01-2024, 00:00
#1
hallo. ik ben nieuw en ben ron, mijn vraag is... ik gebruikte jaren 60mg oxicontin 3x daags , ben voorige week woensdag kolt turky gestopt , was (is vreselijk) maar nu voel ik mij nog als een vaat doek ,, moe ,, diaree , nergens geen zin in . en lig maar op bed , raar gevoel in mnijn hoofd . wie o wie weet wat nu te doen? of hoelang dat nog duurt
mvg ron :wave:
D
Drugs InfolijnLid
01-01-2024, 00:00
#2
Wat goed dat je al 5 dagen gestopt bent! Ontwenningsverschijnselen verdwijnen na ongeveer 8 tot 12 dagen. Het lusteloze gevoel en een sombere stemming kunnen langer aanhouden. Er is niet veel dat je op dit moment kunt doen. Het is echt een kwestie van uitzitten. En onthoud dat deze nare gevoelens vanzelf verdwijnen.
g
grero5Lid
01-01-2024, 00:00
#3
Drugs Infolijn zei:
Wat goed dat je al 5 dagen gestopt bent! Ontwenningsverschijnselen verdwijnen na ongeveer 8 tot 12 dagen. Het lusteloze gevoel en een sombere stemming kunnen langer aanhouden. Er is niet veel dat je op dit moment kunt doen. Het is echt een kwestie van uitzitten. En onthoud dat deze nare gevoelens vanzelf verdwijnen.
Klik om te vergroten...
:wave: :wave: dank u voor u antwoordt , nu weet ik iets , vanavond maar ff naar de sportschool met vrouwtje , dan volgens dokter boele , 15min lopen 15 min fietsen . en 15 min roeien
groetjes ron

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."