#1
Hallo,,,
Blij dat ik dit forum heb gevonden.
Heb een groot verslavingsverleden,toen ik 13 jaar was begonnen met roken,alcohol,
zo door de jaren heen echt alles gebruikt.
Toen ik 27 jaar was ben ik begonnen met veel coke,veel heroine en methadon.
Oke,Heb 9 jaar gevochten om clean te worden,en te blijven!,veel opnames,.Vallen en weer opstaan.
Ben 4 keer afgekickt van de methadon,waarvan 1 keer heel erg zwaar,ben toen echt lang ziek geweest,een Hel.
Het is me op laatst toch gelukt en ben 4 jaar clean geweest met behulp van Naltrexon,begeleiding,ribw wonen.
Ik woon nu weer twee jaar op mezelf,maar ben vorig jaar terug gevallen in heroine gebruik, voordat ik het wist was ik weer afhankelijk van methadon.
Ben nu weer in behandeling bij VNN(Verslavingszorg Noord Nederland) en zit op 50 mg methadon.
maar ik gebruik ook benzo's,namelijk Alprazolam,(6 maal daags 0.5 mg)en zonodig Oxazepam.(50 mg ,twee maal daags een helft)
Ook gebruik ik Seroguel XR.(overdag 200 mg,en voor het slapen gaan 200 mg)
Ik heb Bipolaire stoornis en lichte vorm van Borderline ERS.
Ik rook me te pletter.
De laatste maanden word ik steeds depressiever,ben kapot,ik heb geen energie meer.
Het gaat zo moeizaam allemaal.Trek me ook helemaal terug van de buitenwereld.
Wil afbouwen/afkicken van de methadon,maar VNN is voorzichtig met mij,omdat ik vanaf afgelopen november steeds lichamelijke klachten heb gehad,zoals longontsteking,Astmatische Bronchitus,vaak blaasontsteking,nu ik weer methadon gebruik ben ik weer benauwder dus gebruik weer een inhalator(symbicort)
Nu heb ik Bloedarmoede en slik een maand staaltabletten.
Maak me best zorgen om mezelf,want ben doodmoe.
ik wil graag een afbouwschema en rustig de methadon afbouwen,laatste zwaarste weken een detox.
Ik weet dat ik het de tijd moet geven.
Ik baal echt dat het zo gelopen is en gegaan is.Was 4 jaar clean.
Dit wou ik met jullie delen,misschien hebben jullie tips /wat dan ook voor mij.
Ik ben kapot.
Groet/Liefs
Fallen Angel.
Xxx

Blij dat ik dit forum heb gevonden.
Heb een groot verslavingsverleden,toen ik 13 jaar was begonnen met roken,alcohol,
zo door de jaren heen echt alles gebruikt.
Toen ik 27 jaar was ben ik begonnen met veel coke,veel heroine en methadon.
Oke,Heb 9 jaar gevochten om clean te worden,en te blijven!,veel opnames,.Vallen en weer opstaan.
Ben 4 keer afgekickt van de methadon,waarvan 1 keer heel erg zwaar,ben toen echt lang ziek geweest,een Hel.
Het is me op laatst toch gelukt en ben 4 jaar clean geweest met behulp van Naltrexon,begeleiding,ribw wonen.
Ik woon nu weer twee jaar op mezelf,maar ben vorig jaar terug gevallen in heroine gebruik, voordat ik het wist was ik weer afhankelijk van methadon.
Ben nu weer in behandeling bij VNN(Verslavingszorg Noord Nederland) en zit op 50 mg methadon.
maar ik gebruik ook benzo's,namelijk Alprazolam,(6 maal daags 0.5 mg)en zonodig Oxazepam.(50 mg ,twee maal daags een helft)
Ook gebruik ik Seroguel XR.(overdag 200 mg,en voor het slapen gaan 200 mg)
Ik heb Bipolaire stoornis en lichte vorm van Borderline ERS.
Ik rook me te pletter.
De laatste maanden word ik steeds depressiever,ben kapot,ik heb geen energie meer.
Het gaat zo moeizaam allemaal.Trek me ook helemaal terug van de buitenwereld.
Wil afbouwen/afkicken van de methadon,maar VNN is voorzichtig met mij,omdat ik vanaf afgelopen november steeds lichamelijke klachten heb gehad,zoals longontsteking,Astmatische Bronchitus,vaak blaasontsteking,nu ik weer methadon gebruik ben ik weer benauwder dus gebruik weer een inhalator(symbicort)
Nu heb ik Bloedarmoede en slik een maand staaltabletten.
Maak me best zorgen om mezelf,want ben doodmoe.
ik wil graag een afbouwschema en rustig de methadon afbouwen,laatste zwaarste weken een detox.
Ik weet dat ik het de tijd moet geven.
Ik baal echt dat het zo gelopen is en gegaan is.Was 4 jaar clean.
Dit wou ik met jullie delen,misschien hebben jullie tips /wat dan ook voor mij.
Ik ben kapot.
Groet/Liefs
Fallen Angel.
Xxx

dat maakt het heel moeilijk.