Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumslaatste hoop castle craig

laatste hoop castle craig

1 antwoorden
5 weergaven
18-5-2026
D
D userLid
01-01-2024, 00:00
#1
Hallo,

Heeft hier iemand ervaringen met castle craig in Schotland?

Mijn partner is al vanaf zijn 12e verslaafd aan wiet en later ook al het andere; coke, alcohol, speed. Soms ook xtc, paddo's enz.
Zijn grootste probleem is dus het blowen en drinken en door het drinken weer de coke en speed. Hij heeft dus een groot probleem en is al 5 keer eerder opgenomen geweest. Zijn vertrouwen is dus volkomen weg en geeft zich helemaal over, omdat hij het leven en de teleurstellingen steeds zelf niet meer ziet zitten.

Ik ben dus op zoek gegaan naar een van de beste klinieken en kwam toen uit bij spoor 6 opname in zuid afrika of bij castle craig in Schotland. Bij beiden betaal je de reis zelf. Naar afrika bedraagd dit 3000 euro en Schotland tussen de 300 en 600 euro, een groot verschil dus.

Heeft iemand dus ervaring met de kliniek in Schotland?
Heel erg bedankt alvast.

groetjes
1
123SophieLid
01-01-2024, 00:00
#2
D user zei:
Hallo,

Heeft hier iemand ervaringen met castle craig in Schotland?

Mijn partner is al vanaf zijn 12e verslaafd aan wiet en later ook al het andere; coke, alcohol, speed. Soms ook xtc, paddo's enz.
Zijn grootste probleem is dus het blowen en drinken en door het drinken weer de coke en speed. Hij heeft dus een groot probleem en is al 5 keer eerder opgenomen geweest. Zijn vertrouwen is dus volkomen weg en geeft zich helemaal over, omdat hij het leven en de teleurstellingen steeds zelf niet meer ziet zitten.

Ik ben dus op zoek gegaan naar een van de beste klinieken en kwam toen uit bij spoor 6 opname in zuid afrika of bij castle craig in Schotland. Bij beiden betaal je de reis zelf. Naar afrika bedraagd dit 3000 euro en Schotland tussen de 300 en 600 euro, een groot verschil dus.

Heeft iemand dus ervaring met de kliniek in Schotland?
Heel erg bedankt alvast.

groetjes
Klik om te vergroten...


Hallo!

Ik heb zelf geen ervaring met castle Craig, maar toevallig ken ik ook iemand die in hetzelfde schuitje zit als jouw partner. Ook al meerdere keren opgenomen, en dan zakt de moed wel in je schoenen inderdaad. Spreek zelf ook uit ervaring.

Wat ik je wel kan vertellen is dat de opnames in Zuid-Afrika maximaal 3 maanden duren... Meestal verblijf je zo'n 8 of 9 weken, en in bijzondere gevallen kan je een verlenging krijgen, zodat je er in totaal ong. 12 weken zit. Een veel langer verblijf is niet mogelijk, aangezien je dan een visum moet aanvragen.

Het voordeel van castle Craig is dat je, mocht het nodig zijn, veel langer opgenomen kan worden. Soms is dit gewoon noodzakelijk.. Het ligt aan de persoon zelf, hoe veel je te verwerken hebt, hoe snel je op gang komt enz.

Ben benieuwd of uw partner ondertussen al ergens opgenomen is?

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."