#1
Beste mensen,
ik heb toch maar besloten hier even kort mijn verhaal te doen want ik weet het even niet meer. de vraag is: een 2e keer residentiële opname of toch nog maar eens "alleen" proberen. ik ben hervallen en
ik ben 26 jaar. vroeg beginnen blowen, elke partydrugs misbruikt, veel drank en al 6 jaar cocaïne!!! snuiven en roken. ik wil hiervan af gvd!! voor mijn eerste opname in juni gebruikte ik ook veel en veel drank. heb toen aan mijn ouders en zus en mijn baas gezegd dat ik verslaafd en er iets aan wil doen. heb 1maand in het ziekenhuis geweest voor alcohol ik was lichamelijk verslaafd. dan direct naar crisisopname voor drugs maar ben daar na 2 weken weg gegaan. ik voelde mij oh zo goed en dacht dat ik ervan was. na opname meteen ander werk gezocht en gevonden,huis gekocht alleen, terug een auto, en bijna geen sociaal leven meer. na 5 maand 1 keer gebruikt na een hele week aan niets anders gedacht te hebben. de dag erna ook. dan 2 weken niets en daarna fuck het besef IK BEN HERVALLEN! gelukkig nog geen druppel alcohol maar toch ellk weekend opnieuw de laatste keer coke. nog 1 keer en tis gedaan..weekends beginnen al op donderdag de hoeveelheden zijn soms gestoord gezien mijn situatie ik wil die vieze coke niet eens. bah en toch blijf ik het doen ondanks nieuw werk en huis. al enorm veel geld verloren. îk wil eerlijk zijn tegen men ouders en zeggen dat ik hervallen ben en dat ik het deze keer zou doen zoals het moet. maar ik schaam me zo. het vertrouwen weer geschaad ,de teleurstelling en bezorgdheid. ook op het werk zeggen dat ik een probleem heb met coke en dat ik iets moet doen of ik raak alles kwijt. ze zouden het niet verwacht hebben. dus ik heb een ultimatum gesteld. als ik het dit weekend terug doe wordt het opname.lang. als ik het niet doe. naar een zelfhulpgroep ,sporten blijven ambulant gaan,nu misschien het forum hier. ik was vol vertrouwen ik ga het weekend overleven! maar toch vandaag weer 2 g gerookt en gesnoven. gadver dus normaal moet ik mij nu terug laten opnemen en iedereen teleurstellen. wat met hypotheek enzo. ik wil daar blijven werken dus is hetmoeilijk om dat zomaar te zeggen. straks misschien ontslag. dus wat te doen.ik geloof na gebruik nog altijd dat ik het alleen kan en ga dan toch weer op mijn bek. het begint op te vallen denk ik en ik maak al mijn geld op liefst vanal wil ik opname en tijd om aan mezelf te werken maar ik durf dus niet uit schaamte
ik heb toch maar besloten hier even kort mijn verhaal te doen want ik weet het even niet meer. de vraag is: een 2e keer residentiële opname of toch nog maar eens "alleen" proberen. ik ben hervallen en
ik ben 26 jaar. vroeg beginnen blowen, elke partydrugs misbruikt, veel drank en al 6 jaar cocaïne!!! snuiven en roken. ik wil hiervan af gvd!! voor mijn eerste opname in juni gebruikte ik ook veel en veel drank. heb toen aan mijn ouders en zus en mijn baas gezegd dat ik verslaafd en er iets aan wil doen. heb 1maand in het ziekenhuis geweest voor alcohol ik was lichamelijk verslaafd. dan direct naar crisisopname voor drugs maar ben daar na 2 weken weg gegaan. ik voelde mij oh zo goed en dacht dat ik ervan was. na opname meteen ander werk gezocht en gevonden,huis gekocht alleen, terug een auto, en bijna geen sociaal leven meer. na 5 maand 1 keer gebruikt na een hele week aan niets anders gedacht te hebben. de dag erna ook. dan 2 weken niets en daarna fuck het besef IK BEN HERVALLEN! gelukkig nog geen druppel alcohol maar toch ellk weekend opnieuw de laatste keer coke. nog 1 keer en tis gedaan..weekends beginnen al op donderdag de hoeveelheden zijn soms gestoord gezien mijn situatie ik wil die vieze coke niet eens. bah en toch blijf ik het doen ondanks nieuw werk en huis. al enorm veel geld verloren. îk wil eerlijk zijn tegen men ouders en zeggen dat ik hervallen ben en dat ik het deze keer zou doen zoals het moet. maar ik schaam me zo. het vertrouwen weer geschaad ,de teleurstelling en bezorgdheid. ook op het werk zeggen dat ik een probleem heb met coke en dat ik iets moet doen of ik raak alles kwijt. ze zouden het niet verwacht hebben. dus ik heb een ultimatum gesteld. als ik het dit weekend terug doe wordt het opname.lang. als ik het niet doe. naar een zelfhulpgroep ,sporten blijven ambulant gaan,nu misschien het forum hier. ik was vol vertrouwen ik ga het weekend overleven! maar toch vandaag weer 2 g gerookt en gesnoven. gadver dus normaal moet ik mij nu terug laten opnemen en iedereen teleurstellen. wat met hypotheek enzo. ik wil daar blijven werken dus is hetmoeilijk om dat zomaar te zeggen. straks misschien ontslag. dus wat te doen.ik geloof na gebruik nog altijd dat ik het alleen kan en ga dan toch weer op mijn bek. het begint op te vallen denk ik en ik maak al mijn geld op liefst vanal wil ik opname en tijd om aan mezelf te werken maar ik durf dus niet uit schaamte