Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsMijn verhaal over mijn verslaving

Mijn verhaal over mijn verslaving

2 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
J
Jeffrey WeymeelsLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik ben Jeffrey. Ik ben 17jaar, binnen 20dagen 18, en kom uit Antwerpen (België). Ik had van mijn 15jaar tot mijn 17jaar en 3maanden, een zware verslaving aan Ketamine, LSD, 2-CB & MDMA. Ik gebruikte 2jaar lang elke dag 3-4g ketamine, 1 x per maand een stevige LSD zegel van minimum 600mg, elke dag 3-4 2-CB's & elke dag 5-6 MDMA pillen. Ik was zo verslaafd dat ik gewoon zo hard vasthing in dat wereldje, ik duwde iedereen van me weg, ik was gewoon mezelf niet meer. Nu ben ik al 8maand gestopt met alles, en ik voel me zoveel beter dan toen. Ik heb hier nooit over kunnen praten, omdat ik er nooit klaar voor was, maar was al een tijdje aan het nadenken om dit verhaal te plaatsen op een drugsforum site. Als ik 1 gouden raad kan geven voor iedereen op deze site die nog iets gebruikt van drugs, of dat van plan is: A.U.B. denk eerst goed na voor je het gebruikt, en als je het toch gebruikt, laat alstublieft je drug testen, anoniem bij een drugslaboratorium of ergens waar ze dat kunnen. Ik heb het zelf meegemaakt, toen ik 16jaar denk ik was, kocht ik ketamine, en er zat glas in versneden, waardoor mijn neus helemaal kapot is nu. & Blijf er aub ook niet in hangen, als je het echt wil doen, hou het dan bij 1 keer of doe het enkel op een feestje of in het weekend. Het liefst van al zou ik willen zeggen, blijf aub van de drugs af, omdat ik er zelf veel problemen mee heb gehad, maar ik kan niemand tegen houden of de les spellen, maar ik kan wel goede raad geven. Bedankt aan de mensen die even tijd nemen om mijn verhaal te lezen. Als er op kan gereageerd worden, laat maar weten wat je er van vindt...
Groetjes Jeffrey
S
Sally TessioLid
01-01-2024, 00:00
#2
Zieke hoeveelheden man, dat je dat al die tijd vol hebt gehouden. Ik heb niet eerder dit soort hoeveelheden langs zien komen. Om eerlijk te zijn dacht ik eerst dat het een troll post was, maar halverwege besefte ik van niet. Waarschijnlijk ben ik gewoon te naïef.

Superknap dat je er inmiddels mee gestopt bent en je leven weer hebt opgepakt. Ik kan me haast niet voorstellen wat een opluchting dat moet zijn en hoeveel beter je je fysiek en mentaal moet voelen.
j
jamLid
01-01-2024, 00:00
#3
Inderdaad ontzettend hoge hoeveelheden van middelen die niet zo evident zijn om in de hoeveelheden te gebruiken. Vooral dan 2-cb en MDMA, hoor je niet zo vaak dat mensen deze in zo'n hoeveelheden misbruiken. Voelde je daar nog iets van of was je tolerantie daarvoor al te hoog?
En hoe zagen je dagen eruit als je zoveel gebruikte? Was dit van feestje naar feestje of gewoon thuis ofzo?
Daarnaast zou ik je nog aanraden om niet je volledige naam te gebruiken als profielnaam, ook toekomstige werkgevers of zo kunnen je naam googelen en komen dan misschien hier terecht. Alvast veel succes naar de toekomst toe.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."