#1
Inmiddels gaat het gelukkig wat beter met me. De afkick van de kratom is 70% minder geworden, ik slaap beter en heb minder last van de geestelijke ontwenning. Maar de afkick, slapeloosheid en geestelijk enorm kut voelen speelt zeker nog wel.
Wellicht dat ik zo'n zieke withdrawal heb gekregen is dat ik de (23) slaappillen gecombineerd heb met phenibut, ondanks dat het op verschillende GABA-receptoren werken.
Wellicht dat ik zo'n zieke withdrawal heb gekregen is dat ik de (23) slaappillen gecombineerd heb met phenibut, ondanks dat het op verschillende GABA-receptoren werken.