Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsHeroïne verslaafd

Heroïne verslaafd

3 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
D
De Rijdende RachidLid
01-01-2024, 00:00
#1
Kracht en wijsheid gozer:praying: Goed bezig
K
Klein PierkeLid
01-01-2024, 00:00
#2
Hallo,

Gedurende 2 jaar nam ik heroïne. Dit nadat ik oxycodone gekregen had maar daar is lastig aan te komen en duur. Dus maar h proberen die eigenlijk voor een vriend besteld Was. Maar lag er toch dus FF testen... Was beter en wam in de buurt.

2 jaar op en aan met stops van enkele dagen (zwaar depressief).

Nu sinds week 2 vollediggestopt. Nog wat afbouwen met tramadols .en soms een benzo voor het slapen. Ik zweet me kapot overdag en snachts . Heb sinds dien RLS. Stampende benen. Voel me kut. Pff heel zwaar. Ook voor mensen rond me. Lig alleen nog in bed .6 kilo vermagerd. Nul sport.

Heroïne is leuk om te doen. Na een week ben je hooked. Als je stopt krijg je al een afkick. Dus doe je maar verder.

Het is ook de ultieme chillheid, relaxerend, alles ontspannen. Maar toch heb je energie. Je staat barslecht en moe op, beetje h en je dag kan volop starten, juuuj! Instant energie.

De keerzijde is des te groter. Er van af raken is 2 weken hell en een maand jezelf opkrikken. Lange dagen.
R
Roze OlifantLid
01-01-2024, 00:00
#3
Sterkte man. Klinkt echt heel kut. Maar klinkt ook alsof je op de goede weg bent. Hopelijk vindt je wat steun o.a. hier op het forum om door deze shit heen te komen.

:shamrock::redpepper:
K
Klein PierkeLid
01-01-2024, 00:00
#4
Thx echt elke dag opstaan precies alsof ik 2 marathons gelopen heb en mega depri. Suckt.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."