Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsStoppen met blowen onder begeleiding

Stoppen met blowen onder begeleiding

2 antwoorden
1 weergaven
18-5-2026
L
LevenscoachLid
01-01-2024, 00:00
#1
Wil jij nou weleens stoppen met dat blowen maar lukt het je maar niet? En/of heb je ook last van andere dwangmatige patronen? Zelf ben ik losgekomen van al mijn verslavende patronen. Ik heb de tools en technieken in huis om jou te helpen. Geen lange wachttijden, betaalbaar en laagdrempelig. Kijk voor meer informatie op

www.wandelenmetkevin.nl

Wellicht is dit iets voor jou :)
i
inner_searchLid
01-01-2024, 00:00
#2
Levenscoach zei:
Wil jij nou weleens stoppen met dat blowen maar lukt het je maar niet? En/of heb je ook last van andere dwangmatige patronen? Zelf ben ik losgekomen van al mijn verslavende patronen. Ik heb de tools en technieken in huis om jou te helpen. Geen lange wachttijden, betaalbaar en laagdrempelig. Kijk voor meer informatie op

www.wandelenmetkevin.nl

Wellicht is dit iets voor jou :)
Klik om te vergroten...
Welkom !
En bedankt overigens dat je mensen wilt helpen van het blowen of te komen als het hen zelf niet lukt.

Maar aangezien je iets "verkoopt" en niet enkel info geeft , schend je denk ik de regels Screenshot_20210228-153012_Chrome.jpg

Puntje 8.

Geen slechts naar jouw toe , maar regels zijn regels.
@Roze Olifant of @Eik correct me if i'm wrong , dan verwijder ik men post.
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#3
Laagdrempelig?!
Ik reageer op deze kwestie, ook al is dit topic enkele maanden oud, omdat dit mij raakt ahw...
Voor nogal wat mensen is er wel degelijk een hoge drempel.
En zeker, als je wat verder weg van Leiden woonachtig bent.
Dan kost je zo'n wandeling een rib uit je lijf. Of twee, of drie.
Geen idee of je solo met de coach wandelt, of met meerderen...
Iig...veel te duur voor mij.
Als een investering bezien voor een ander leven te kunnen krijgen, dit red je niet in 1 x 90 minuten.
Mensen, die therapieen volgen doen er jaaaren over om iets te bereiken...
C'est Ca!
En ook voor heel veel anderen, die stevig blowen of dit gedaan hebben..dat kost je ook al een flink gedeelte van je salaris of uitkering, nietwaar.
Eerst je schulden oplossen is het devies, na mij komt de zondvloed..
Voor wie dit wél werkt, superstrak gedaan!

De facto: hoogdrempelig, dus.
Niets voor niets in ons leven, voor niets gaat de zon op. Jazeker.
Maar zoveel geld, wel, ik heb dit niet. Nee.
Kassian, tan pi.
Encdit geldt niet alleen voor mij.
Wordt dit kostenplaatje vergoed?

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."