Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsLSD ontdooien

LSD ontdooien

4 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
J
JH5L7H7B356LKGLid
01-01-2024, 00:00
#1
Good evening ^^,

Morgen is het dan zover,
Eerste keer LSD (op vrijdag de 13e :rolleyes:); alles goed voorbereid, maar er is nog steeds één vraag onbeantwoord.
We hebben de zegels goed verpakt in aluminiumfolie, vervolgens in een waterdicht doosje gestopt, en uiteindelijk in de vriezer verstopt.

Maar, moeten we ze nu eerst laten ontdooien, of kunnen we het direct gebruiken?
T
TijdloosLid
01-01-2024, 00:00
#2
Amore zei:
Good evening ^^,

Morgen is het dan zover,
Eerste keer LSD (op vrijdag de 13e :rolleyes:); alles goed voorbereid, maar er is nog steeds één vraag onbeantwoord.
We hebben de zegels goed verpakt in aluminiumfolie, vervolgens in een waterdicht doosje gestopt, en uiteindelijk in de vriezer verstopt.

Maar, moeten we ze nu eerst laten ontdooien, of kunnen we het direct gebruiken?
Klik om te vergroten...

Als ik jou was zou ik ze eruit halen vlak voor je ze neemt 1 minuut van te voren ofzo, en eet/neem ze in als ijs. De stof vind de grote temperatuurverschillen niet fijn dus daarom denk ik dit zelf zo het beste zou zijn,correct me if I'm wrong.
Veel plezier toegewenst! :grin:
J
JH5L7H7B356LKGLid
01-01-2024, 00:00
#3
Het is altijd in aluminiumfolie gewikkeld gebleven, maar de eerste paar dagen heeft het tussen een boek gelegen. Daarna heb ik het pas in de vriezer gelegd.

In iedergeval, bedankt voor je reply. Ben benieuwd naar morgen :grin:
T
TijdloosLid
01-01-2024, 00:00
#4
Zal dan nog prima staat zijn natuurlijk :wink:
Enjoy! :wave:
W
WaldorfLid
01-01-2024, 00:00
#5
Je kan het even op temperatuur laten komen zodat het geen condens aantrekt als je het direct uit de vriezer haalt. Maar verder maakt het niet uit voor de sterkte. Dus even 5 minuten buiten de koelkast laten staan.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."