Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsAan het einde van de trip heftig

Aan het einde van de trip heftig

0 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
V
VaporLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik trip nu al aantal wat jaren op lsd en andere drugs en is altijd goed gegaan. Mijn trip begon normaal. Rond 21:30 nam ik 2x 100ug in. Ik voelde me top had me voorbereid. En was klaar om goed te trippen.

(Setting is thuis).

Wat ik heb gedaan tijdens t trippen is rick en morty gekeken. In mijn tuin gelopen. En vooral genoeten.

Rond 04:00 ging ik maar richting bed. Ik tripte nog wel maar t was al niet meer heftig. En toen begon het. Ik ging liggen op bed en ging mee in de kleuren die ik zag. Maar gauw werd alles enorm donker en kwam er een rode gloed overheen. Een witte lach verscheen alsof de duivel naar me keek.

Gelukkig realiseerde ik me gelijk dat dit door de trip kwam aangezien ik al wel weer wat meer terug op aarde was. Hierdoor durfe ik het aan. En heb mij laten meezuigen door de trip heen. Ookal wist ik dat het nep was ik voelde me heel erg angstig. De ene keer huilde ik maar dan waren opeens al mijn tranen weg.

Ik probeer nu zelf heel erg te bedenken wat het betekent. Maar wat ik wel weet is dat je setting vertrouwd moet zijn! De volgende ochtend bleek de witte glimlach een plastic zakje te zijn.

Dus als je gaat trippen zorg dat je safespace geen aparte dingen heeft die je niet meer kan herkennen tijdens het trippen.

Als ik nu denk aan de trip heb ik een goede trip gehad met een wat donkere afloop. Gelukkig besefte ik mij dat het door de lsd kwam. Want denk dat ik anders nog angstiger had geweest. En het niet gedurft om mij erin te laten zuigen.

Ik ben geen goede tekenaar totaal niet. Maar heb mijn best gedaan het te tekenen.

Peace out!

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."