Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsCBD poeder van Research Chemical vendor

CBD poeder van Research Chemical vendor

3 antwoorden
1 weergaven
18-5-2026
V
VJ_LSD72Lid
01-01-2024, 00:00
Ik zag dat spul zelfs bij 's neerlands grootste onlinewinkel van die dikke man staan... staat onder voedingssupplementen.
D
De SchepperLid
Na wat scrollen door de producten van een bekende RC vendor kwam ik in de categorie 'Cannabinoids' tussen allerlei obscure stofjes met gekke namen tot mijn verbazing ook het product 'CBD Powder' tegen.

Er staat verder nauwelijks informatie bij over puurheid en de wijze waarop het is geproduceerd ( synthese/extractie?)

Heb in het verleden goede ervaringen gehad met CBD olie, metkte alleen dat de concentratie lang niet altijd klopte met wat er op het flesje stond. Mijn idee is dan ook om met dit poeder zelf olie aan te maken om zeker te zijn van een constante kwaliteit.

Iemand hier toevallig ervaring met dit poeder?
T
TijdloosLid
Niet met die Cannabinoids , wel een paar andere. Meestal zijn die extreem potent en niet te vergelijken met gewoon een jointje. Kijk anders op Erowid voor reports. Of hier staan er vast een paar , en members die het meer erover kunnen vertellen. Mijn ervaring is maar 3x gebruikt werd zo stoned dat ik nauwelijks het bed kon halen..

Anyway kijk uit en als er niets over te vinden is wacht dan tot er een paar reportjes van CBD Cannabinoid zijn.
Kan gevaarlijk zijn zomaar wat mee aan te rommelen..
D
De SchepperLid
25tolife zei:
Niet met die Cannabinoids , wel een paar andere. Meestal zijn die extreem potent en niet te vergelijken met gewoon een jointje. Kijk anders op Erowid voor reports. Of hier staan er vast een paar , en members die het meer erover kunnen vertellen. Mijn ervaring is maar 3x gebruikt werd zo stoned dat ik nauwelijks het bed kon halen..

Anyway kijk uit en als er niets over te vinden is wacht dan tot er een paar reportjes van CBD Cannabinoid zijn.
Kan gevaarlijk zijn zomaar wat mee aan te rommelen..
Klik om te vergroten...
Kan in nu uit je verhaal opmaken dat dit 'CBD Cannabinoid' een andere stof betreft dan de natuurlijke variant Cannabidiol (CBD) die men doorgaans aantreft in CBD-producten?

EDIT: de molecuulformule komt wel gewoon overeen met Cannabidiol, ik citeer: "NMR Analysis:C21H30O2"

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."