#1
Hallo,
Ik ervaar misselijkheid na het gebruik van 2fdck. Ik snuif het en dan meestal 100mg (eerst 50 en even later weer 50). Zijn er mensen die hier ook last van hebben? Bij andere drugs snuiven heb ik hier geen last van (zowel ketamine als stimulanten).
Ik ervaar misselijkheid na het gebruik van 2fdck. Ik snuif het en dan meestal 100mg (eerst 50 en even later weer 50). Zijn er mensen die hier ook last van hebben? Bij andere drugs snuiven heb ik hier geen last van (zowel ketamine als stimulanten).