#1
Ik heb 3-MeO-PCP pellets liggen ( 25mg ), maar lees voornamelijk over het snuiven van dit goedje en de veeeel lagere doseringen die genomen worden. Misschien een heel domme vraag, maar kan ik nu dan beter de pellets verpulveren tot poeder? Of maar gewoon breken? Iemand ervaring met pellets hiervan uberhaupt?
Wil het niet zomaar in m’n mik stoppen en maar wat doen, dus ik hoor het graag. Bedankt!
Wil het niet zomaar in m’n mik stoppen en maar wat doen, dus ik hoor het graag. Bedankt!