Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForums3-MeO-PCP pellets vraagje

3-MeO-PCP pellets vraagje

6 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
W
WhokersLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik heb 3-MeO-PCP pellets liggen ( 25mg ), maar lees voornamelijk over het snuiven van dit goedje en de veeeel lagere doseringen die genomen worden. Misschien een heel domme vraag, maar kan ik nu dan beter de pellets verpulveren tot poeder? Of maar gewoon breken? Iemand ervaring met pellets hiervan uberhaupt?
Wil het niet zomaar in m’n mik stoppen en maar wat doen, dus ik hoor het graag. Bedankt!
i
inner_searchLid
01-01-2024, 00:00
#2
25 is een echt wel zeer hoog als je geen ervaring hebt (zelfs met ervaring.)
Ik zou de pellets in 4 doen en beginnen met 1/4 pellet , uurtje wachten en het effect afwachten.

Of zoals je zegt 1/4 pellet cruchen en snuiven.

Snap überhaupt niet dat ze zoon sterke pillen maken van zo een potente stof.
W
WhokersLid
01-01-2024, 00:00
#3
inner_search zei:
25 is een echt wel zeer hoog als je geen ervaring hebt (zelfs met ervaring.)
Ik zou de pellets in 4 doen en beginnen met 1/4 pellet , uurtje wachten en het effect afwachten.

Of zoals je zegt 1/4 pellet cruchen en snuiven.

Snap überhaupt niet dat ze zoon sterke pillen maken van zo een potente stof.
Klik om te vergroten...
Dat snapte ik dus ook al niet (met iemand meebesteld en dacht dus poeder te krijgen - heb zelf niet goed geinformeerd; beetje stom), denk dat het crushen en zelfs nog minder dan de 1/4e wordt..
Better safe than sorry.
i
inner_searchLid
01-01-2024, 00:00
#4
Whokers zei:
Dat snapte ik dus ook al niet (met iemand meebesteld en dacht dus poeder te krijgen - heb zelf niet goed geinformeerd; beetje stom), denk dat het crushen en zelfs nog minder dan de 1/4e wordt..
Better safe than sorry.
Klik om te vergroten...
Zeker ! Begin lekker met 5mg zou ik dan zeggen :).
R
Roze OlifantLid
01-01-2024, 00:00
#5
inner_search zei:
25 is een echt wel zeer hoog als je geen ervaring hebt (zelfs met ervaring.)
Ik zou de pellets in 4 doen en beginnen met 1/4 pellet , uurtje wachten en het effect afwachten.

Of zoals je zegt 1/4 pellet cruchen en snuiven.

Snap überhaupt niet dat ze zoon sterke pillen maken van zo een potente stof.
Klik om te vergroten...

Ik heb deze pellets ook. Ik heb ze vooral besteld omdat ik met 3-MeO-PCP gewoon nooit zeker ben wat nu precies welke dosis doet omdat het zo potent is (en je laatste getal altijd mogelijk niet klopt vanwege de weegfout, dus 10 mg kan ook 15 mg zijn etc.). Ik was van plan om die pillen door twee te doen, zodat ik eindelijk ongeveer zeker weet wat 12.5 mg doet (of ~ 6.5 mg als je door vieren deelt) maar het is inderdaad een bizar hoge dosis. Moet zeggen dat er op de website ook wel echt een duidelijke waarschuwing bij stond met ‘hoog gedoseerd’, maar dan alsnog. 🤔
i
inner_searchLid
01-01-2024, 00:00
#6
Roze Olifant zei:
Ik heb deze pellets ook. Ik heb ze vooral besteld omdat ik met 3-MeO-PCP gewoon nooit zeker ben wat nu precies welke dosis doet omdat het zo potent is (en je laatste getal altijd mogelijk niet klopt vanwege de weegfout, dus 10 mg kan ook 15 mg zijn etc.). Ik was van plan om die pillen door twee te doen, zodat ik eindelijk ongeveer zeker weet wat 12.5 mg doet (of ~ 6.5 mg als je door vieren deelt) maar het is inderdaad een bizar hoge dosis. Moet zeggen dat er op de website ook wel echt een duidelijke waarschuwing bij stond met ‘hoog gedoseerd’, maar dan alsnog. 🤔
Klik om te vergroten...
Laat vooral iets weten wat de ervaring was met de pellets breken om de dose goed te bepalen.
Ik woog altijd 10 af , maar zoals je zegt kon dat even goed 8 of 12 zijn...

Wel goed dat de vendor het er bij zet dat het hoog is , maar dan nog zijn er wel die ze gewoon als 25 binnen gooien.
F
FenomenaalLid
01-01-2024, 00:00
#7
Ik had ook pellets van 25mg. Eerst een halfje genomen. Dit vond ik een beetje tegen vallen. Uiteindelijk andere halfje ook genomen en toen werd het wel leuk. Ligt er een beetje aan waar je naar op zoek bent denk ik. Gewoon chill of echt trippen. Als je echt geen ervaring hebt zou ik wel voorzichtig zijn, je moet het wel aankunnen idd.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."