Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForums3MMC gebruik... Allergie?

3MMC gebruik... Allergie?

2 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
P
Partyboyken88Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Hallokes... bij gebruik van 3MMC krijgt mij vriendin na enkele uren dikke gezwolle lippen met pijnlijke blaasje aan de binnenkant... ook lip heeft blaasjes... dit moet enkele dagen verzorgd worden... pijnlijke zaak... dus dit is een mindere kant aan 3MMC gebruik... heeft er iemand zelfde ervaring... of weet er iemand waardoor deze bijna allergische reactie gebeurt... 2 keren gebeurt.... dus is zeker aan dit produkt...

HELP HELP dus alle info welkom... SHOOT... en alvast dankuwel
M
Mevrouw PløpLid
01-01-2024, 00:00
#2
Partyboyken88 zei:
Hallokes... bij gebruik van 3MMC krijgt mij vriendin na enkele uren dikke gezwolle lippen met pijnlijke blaasje aan de binnenkant... ook lip heeft blaasjes... dit moet enkele dagen verzorgd worden... pijnlijke zaak... dus dit is een mindere kant aan 3MMC gebruik... heeft er iemand zelfde ervaring... of weet er iemand waardoor deze bijna allergische reactie gebeurt... 2 keren gebeurt.... dus is zeker aan dit produkt...

HELP HELP dus alle info welkom... SHOOT... en alvast dankuwel
Klik om te vergroten...
Ook hierover heb je al eerder een topic geopend. Wellicht kun je vragen over hetzelfde onderwerp in één topic houden. De kans dat je dan meer of andere antwoorden krijgt lijkt me groter.
P
Partyboyken88Lid
01-01-2024, 00:00
#3
ja ik zou toch graag een nieuw onderwerp met deze geven omdat ik inderdaad geen antwoorden daarover vindt... of krijg... hopelijk ik ik die kans door jullie... je weet als iets vers starten kan meer opleveren.... alvast bedankt

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."