#1
Hola Landgenootjes en natuurlijk leden van de staten generaal, ik wou graag 4f-mph volumisch (zeg je dat zo) gaan doseren door het op te lossen in (hoop ik) PG. maar mij lukte het niet om te vinden in hoevere dit middel oplosbaar is 😣
kunt u mij helpen 🙏🏼
kunt u mij helpen 🙏🏼