Ben nog bezig met mijn zohighmogelijkworden sessie check de drugs van de dag fora
#2
Ben benieuwd, wil me graag voorbereiden op de high van zometeen, zin in!
Heb 2-FA gebruikt, en dit keer 3-FA en 4-FMA pellets besteld, verschilt het veel van 2-FA?
#3
Excuses voor het niet plaatsen in het "RC" forum.
Net wakker
#4
Wat heb je gebruikt gister? En hoe was het?
Een reactie plaatsen
Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.