#1
Hallo,
Ik slik momenteel amoxicilline. Vanwege een goeie kaakholte ontsteking.
En ben een dagelijkse blower vanwege mijn hernia's.
Nu ben ik al geminderd omdat ik er duizelig van wordt, maar de wiet werkt ook heerlijk met de hoofdpijn. Heb er ook pijnstillers voor ( morfine!!) maar heb het idee in mijn hoofd zitten dat blowen minder schadelijk is.
Alleen werd ik gisteren voor het slapen er in combi naar van. Of ik was te stoned, dat kan ook.
Ik vraag mij af wat jullie meningen zijn. Er even mee stoppen, of neemt het de werking van de antibiotica niet af?
Dank je wel alvast!
Ik slik momenteel amoxicilline. Vanwege een goeie kaakholte ontsteking.
En ben een dagelijkse blower vanwege mijn hernia's.
Nu ben ik al geminderd omdat ik er duizelig van wordt, maar de wiet werkt ook heerlijk met de hoofdpijn. Heb er ook pijnstillers voor ( morfine!!) maar heb het idee in mijn hoofd zitten dat blowen minder schadelijk is.
Alleen werd ik gisteren voor het slapen er in combi naar van. Of ik was te stoned, dat kan ook.
Ik vraag mij af wat jullie meningen zijn. Er even mee stoppen, of neemt het de werking van de antibiotica niet af?
Dank je wel alvast!