#1
beste mensen ,
Even een vraagje , hoop dat iemand mij advies kan geven.
Ik heb 6 weken geleden een paniekaanval gehad gepaard met hyperventilatie hierna ging de paniek niet weg en kon ik niet slapen heb ik oxazepam voorgeschreven gekregen : 10mg per dag. Ik heb dit 20 dagen lang gebruikt en het maakte mijn klachten erger , want nu heb ik mede daardoor ook een paniekstoornis ontwikkeld. Ik durf niet meer naar buiten durf geen auto te rijden etc
De huisarts zei dat ik coldturkey kon stoppen want lage dosering kort gebruikt , niets is minder waar.
Daarna heb ik toch nog zelf 6 dagen afgebouwd en toen ermee gekapt
Maar ik weet dat ook bijwerkingen ervan weinig libido is en nu hebben ik en mij man het al 6 weken dus niet gedaan . Ik had geen zin en nu wilt hij heel graag maar ik ben bang , omdat ik nog zoveel spierpijn heb dat vooral en omdat ik gewoon nog niet lekker in me vel zit. Want ik ben angstig slaap niet goed heb spierpijn rusteloze benen licht gevoel in hoofd ?
Iemand ook zoiets meegemaakt tijdens gebruik van benzo ?
Alvast bedankt
Even een vraagje , hoop dat iemand mij advies kan geven.
Ik heb 6 weken geleden een paniekaanval gehad gepaard met hyperventilatie hierna ging de paniek niet weg en kon ik niet slapen heb ik oxazepam voorgeschreven gekregen : 10mg per dag. Ik heb dit 20 dagen lang gebruikt en het maakte mijn klachten erger , want nu heb ik mede daardoor ook een paniekstoornis ontwikkeld. Ik durf niet meer naar buiten durf geen auto te rijden etc
De huisarts zei dat ik coldturkey kon stoppen want lage dosering kort gebruikt , niets is minder waar.
Daarna heb ik toch nog zelf 6 dagen afgebouwd en toen ermee gekapt
Maar ik weet dat ook bijwerkingen ervan weinig libido is en nu hebben ik en mij man het al 6 weken dus niet gedaan . Ik had geen zin en nu wilt hij heel graag maar ik ben bang , omdat ik nog zoveel spierpijn heb dat vooral en omdat ik gewoon nog niet lekker in me vel zit. Want ik ben angstig slaap niet goed heb spierpijn rusteloze benen licht gevoel in hoofd ?
Iemand ook zoiets meegemaakt tijdens gebruik van benzo ?
Alvast bedankt