Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsOntwennen van oxazepam

Ontwennen van oxazepam

1 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
h
hypertjeeLid
01-01-2024, 00:00
#1
beste mensen ,

Even een vraagje , hoop dat iemand mij advies kan geven.
Ik heb 6 weken geleden een paniekaanval gehad gepaard met hyperventilatie hierna ging de paniek niet weg en kon ik niet slapen heb ik oxazepam voorgeschreven gekregen : 10mg per dag. Ik heb dit 20 dagen lang gebruikt en het maakte mijn klachten erger , want nu heb ik mede daardoor ook een paniekstoornis ontwikkeld. Ik durf niet meer naar buiten durf geen auto te rijden etc
De huisarts zei dat ik coldturkey kon stoppen want lage dosering kort gebruikt , niets is minder waar.
Daarna heb ik toch nog zelf 6 dagen afgebouwd en toen ermee gekapt
Maar ik weet dat ook bijwerkingen ervan weinig libido is en nu hebben ik en mij man het al 6 weken dus niet gedaan . Ik had geen zin en nu wilt hij heel graag maar ik ben bang , omdat ik nog zoveel spierpijn heb dat vooral en omdat ik gewoon nog niet lekker in me vel zit. Want ik ben angstig slaap niet goed heb spierpijn rusteloze benen licht gevoel in hoofd ?
Iemand ook zoiets meegemaakt tijdens gebruik van benzo ?
Alvast bedankt
E
EmanLid
01-01-2024, 00:00
#2
hypertjee zei:
beste mensen ,

Even een vraagje , hoop dat iemand mij advies kan geven.
Ik heb 6 weken geleden een paniekaanval gehad gepaard met hyperventilatie hierna ging de paniek niet weg en kon ik niet slapen heb ik oxazepam voorgeschreven gekregen : 10mg per dag. Ik heb dit 20 dagen lang gebruikt en het maakte mijn klachten erger , want nu heb ik mede daardoor ook een paniekstoornis ontwikkeld. Ik durf niet meer naar buiten durf geen auto te rijden etc
De huisarts zei dat ik coldturkey kon stoppen want lage dosering kort gebruikt , niets is minder waar.
Daarna heb ik toch nog zelf 6 dagen afgebouwd en toen ermee gekapt
Maar ik weet dat ook bijwerkingen ervan weinig libido is en nu hebben ik en mij man het al 6 weken dus niet gedaan . Ik had geen zin en nu wilt hij heel graag maar ik ben bang , omdat ik nog zoveel spierpijn heb dat vooral en omdat ik gewoon nog niet lekker in me vel zit. Want ik ben angstig slaap niet goed heb spierpijn rusteloze benen licht gevoel in hoofd ?
Iemand ook zoiets meegemaakt tijdens gebruik van benzo ?
Alvast bedankt
Klik om te vergroten...

Hoi hoi,

Zeker ja.
Rusteloze benen, erg geïrriteerd ect.
Houd nog even vol!
Met een week moet het ergste voorbij zijn.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."