#1
Hallo,
De laatste tijd heb ik veel nachtmerries, achtervolgd worden door iemand met een pistool (revolver om precies te zijn :P) en af en toe iemand met een facking keuken mes natuurlijk heh, altijd leuk.. maar na dat ik wakker word na de nachtmerries de laatste dagen en dan lekker weg sukkel, blijf liggen, ervaar ik juist hele sterke fijne dromen, die dromen die je het meest onthoud (omdat het niet rem slaap meer is waar je je in bevind?)
Het zijn voor mij hele nieuwe dromen, nooit zulk soort dromen gehad, zulke fijne en interessante dromen dat ik gewoon bijna kwaad word als ik gewekt word door de begeleiding van waar ik woon omdat ik eerlijk gezegd liever in een coma zou willen liggen voor de rest van mijn rot leven in die fijne droom, fuck realiteit!
Eerst een droom waar een meisje van, 8 ofzo? naast me zit, bruin haar, mijn kleur ogen. Denk dat het zo genaamd een dochter van mij moest voorstellen, want ze leek gewoon veel op mij en het het gevoel dat het mij gaf was, hoe kan ik het beschrijven?? Een familie liefde, ik heb geen kinderen om duidelijk te zijn :P
In de 2e fijne droom ontmoette ik een hele lieve knappe dame die verdrietig was, ze was heel emotioneel omdat iemand die zei goed kende overleden was, ik omhelsde haar (gaf haar een knuffel) en.. nou ja ze huilde heel erg, nou verlang ik al een hele tijd heel erg naar iemand die van mij houd en ik van haar, iemand die voor mij kon zorgen en ik voor haar. Er ging iets door mijn hoofd op dat moment, ik wou haar graag zoenen.. maar dat was niet gepast want dat voelt heel erg als misbruik maken van iemand z'n gevoelens (dat is het ook in mijn hoofd) dus voor die optie had ik niet gekozen, had haar gewoon getroost. Verlang heel erg naar een vriendin, al is het alleen knuffelen, elkaar emotioneel kunnen ondersteunen. Vervolgens (even fast forwarden alsof het een film is) breng ik haar elke dag naar haar werk (een supermarkt), niet met een auto of fiets ofzo.. nee ze zat dan op m'n rug hield mij stevig vast en ik liep dus helemaal naar die supermarkt, wat een heel end weg was.
Ik kan deze dromen niet echt goed uit leggen ivm gebrek aan woorden kennis/weet ik veel wat, ben gewoon niet goed in dingen vertellen. Maar dit soort dromen heb ik de laatste tijd dus, gelijk na mijn nachtmerries. Heel fijn, dromen met een gevoel van liefde![:)]()
Waarom vertel ik dit? omdat ik gewoon benieuwd ben, is dit 'raar'? herkent iemand zulk soort dromen? In deze dromen komen nooit echt sexuele dingen voor, gewoon een gevoel van liefde.. ben ook een jonge man, bijna 29, verlang gewoon ENORM naar een lieve vrouw in m'n leven, lekker knuffelen en mijzelf kunnen zijn, van iemand houden op die manier. Is dit een bepaalde 'fase' in je leven als je richting de 30 gaat?
Ben die autistische shit en die sociale fobie, die puur terroriserende ANGSTEN voor alles en iedereen gewoon beu want dat is alles wat ik tot nu toe van jongs af aan ervaar.. wanneer ik zo'n droom heb (de 2e) wil ik gewoon in coma liggen voor de rest van m'n leven en lekker in die dromen rond dommelen.
Zit al m'n leven aan een scherm vast geplakt en vertik het gewoon om actie te ondernemen want ik ga er al heel lang van uit dat ik nooit in de buurt zou kunnen komen om die leegte te vullen met iets ECHTS. Realiteit.. ZUIGT man, echt wtf man![:confused:]()
Sorry ben wel aardig aangeschoten op het moment maar fack it sorry als dit allemaal zo vaag als de tering is xD
De laatste tijd heb ik veel nachtmerries, achtervolgd worden door iemand met een pistool (revolver om precies te zijn :P) en af en toe iemand met een facking keuken mes natuurlijk heh, altijd leuk.. maar na dat ik wakker word na de nachtmerries de laatste dagen en dan lekker weg sukkel, blijf liggen, ervaar ik juist hele sterke fijne dromen, die dromen die je het meest onthoud (omdat het niet rem slaap meer is waar je je in bevind?)
Het zijn voor mij hele nieuwe dromen, nooit zulk soort dromen gehad, zulke fijne en interessante dromen dat ik gewoon bijna kwaad word als ik gewekt word door de begeleiding van waar ik woon omdat ik eerlijk gezegd liever in een coma zou willen liggen voor de rest van mijn rot leven in die fijne droom, fuck realiteit!
Eerst een droom waar een meisje van, 8 ofzo? naast me zit, bruin haar, mijn kleur ogen. Denk dat het zo genaamd een dochter van mij moest voorstellen, want ze leek gewoon veel op mij en het het gevoel dat het mij gaf was, hoe kan ik het beschrijven?? Een familie liefde, ik heb geen kinderen om duidelijk te zijn :P
In de 2e fijne droom ontmoette ik een hele lieve knappe dame die verdrietig was, ze was heel emotioneel omdat iemand die zei goed kende overleden was, ik omhelsde haar (gaf haar een knuffel) en.. nou ja ze huilde heel erg, nou verlang ik al een hele tijd heel erg naar iemand die van mij houd en ik van haar, iemand die voor mij kon zorgen en ik voor haar. Er ging iets door mijn hoofd op dat moment, ik wou haar graag zoenen.. maar dat was niet gepast want dat voelt heel erg als misbruik maken van iemand z'n gevoelens (dat is het ook in mijn hoofd) dus voor die optie had ik niet gekozen, had haar gewoon getroost. Verlang heel erg naar een vriendin, al is het alleen knuffelen, elkaar emotioneel kunnen ondersteunen. Vervolgens (even fast forwarden alsof het een film is) breng ik haar elke dag naar haar werk (een supermarkt), niet met een auto of fiets ofzo.. nee ze zat dan op m'n rug hield mij stevig vast en ik liep dus helemaal naar die supermarkt, wat een heel end weg was.
Ik kan deze dromen niet echt goed uit leggen ivm gebrek aan woorden kennis/weet ik veel wat, ben gewoon niet goed in dingen vertellen. Maar dit soort dromen heb ik de laatste tijd dus, gelijk na mijn nachtmerries. Heel fijn, dromen met een gevoel van liefde
Waarom vertel ik dit? omdat ik gewoon benieuwd ben, is dit 'raar'? herkent iemand zulk soort dromen? In deze dromen komen nooit echt sexuele dingen voor, gewoon een gevoel van liefde.. ben ook een jonge man, bijna 29, verlang gewoon ENORM naar een lieve vrouw in m'n leven, lekker knuffelen en mijzelf kunnen zijn, van iemand houden op die manier. Is dit een bepaalde 'fase' in je leven als je richting de 30 gaat?
Ben die autistische shit en die sociale fobie, die puur terroriserende ANGSTEN voor alles en iedereen gewoon beu want dat is alles wat ik tot nu toe van jongs af aan ervaar.. wanneer ik zo'n droom heb (de 2e) wil ik gewoon in coma liggen voor de rest van m'n leven en lekker in die dromen rond dommelen.
Zit al m'n leven aan een scherm vast geplakt en vertik het gewoon om actie te ondernemen want ik ga er al heel lang van uit dat ik nooit in de buurt zou kunnen komen om die leegte te vullen met iets ECHTS. Realiteit.. ZUIGT man, echt wtf man
Sorry ben wel aardig aangeschoten op het moment maar fack it sorry als dit allemaal zo vaag als de tering is xD