#1
Een tijd geleden hebben we besloten het promoten van TG-groepen niet meer toe te staan opz DF, wegens terugkerend gedoe. Een tijdje later hebben we op veler verzoek het TG-topic gesloten wegens aanhoudend gedoe.
We willen deze lijn graag aanhouden/trekken (whatever, mijn Nederlands is kapot) en sluiten daarom dit topic.
Sorry!
We willen deze lijn graag aanhouden/trekken (whatever, mijn Nederlands is kapot) en sluiten daarom dit topic.
Sorry!
