Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsTe veel gedronken

Te veel gedronken

2 antwoorden
8 weergaven
18-5-2026
v
vluggeman123Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Hey, ik ben nieuw hier en heb meteen een vraag.

Vorige week was ik met wat vrienden bij iemand thuis wat drinken. Normaal drinken we bier, maar nu dronken we vooral mixdrankjes. Dit was meer voor de lol en sloeg goed aan.

Op een gegeven moment weet ik dat ik de trap op kwam en vanaf daar weet ik bijna niks meer. Volgens mijn vrienden bazelde ik maar wat toen ik op de bank zat en liep ik daarna de trap op om waarschijnlijk te gaan slapen.

Uiteindelijk lag ik dus te slapen op de gang op een stapeltje kleren die ik uit de wasmand had gehaald. Ze hebben daar nog dingen op mijn gezicht getekend etc (háhá) en ik ben niet een keer wakker van geworden. Later wilde ze me wekken om me in bed te krijgen, maar ik werd nauwelijks wakker of reageerde half slapend boos dus hebben ze me maar naar mijn bed getild. Nou was dit natuurlijk de eerste keer dat ik zo naar de klote was.

Laatst zag ik dus een artikel over comazuipen, alcoholvergiftiging etc en hoe sommige mensen daar 2 schoolniveau's door zakken door hersenschade etc, dus daarom maakte ik mij daar wel zorgen om.

Zou dit alcoholvergiftiging of iets dergelijks zijn geweest met echte schade of was ik gewoon heel erg dronken?
Ik had trouwens de nacht ervoor niet geslapen, dus misschien vandaar de diepe slaap enzo.

Alvast bedankt
m
mandragoraLid
01-01-2024, 00:00
#2
Gewoon heel erg dronken :grin: .

Heb het ooit ook voorgehad: was in slaap gevallen rond de wc pot met me broek op de knieën, de dag nadien werd ik gewekt door de vader van me maat waar ik was blijven slapen..., genant zeg. Ik besefte nog niet eens dat ik rond de pot lag, dacht dat ik in me eige kamer lag te ronken.

Wel een super zware kater gehad maar voor de rest niets vreemds gebeurt.

Dus dont worry :wink:
v
vluggeman123Lid
01-01-2024, 00:00
#3
Oke dankjewel voor je antwoord.
Ik had ook helemaal niks uitgekotst ofzo en was bang dat dit wel heel schadelijk kon zijn etc. Voortaan ga ik zeker minder drinken, vooral omdat wanneer je eenmaal te veel op hebt, je ook niet meer stopt.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."