#1
Hallo
Voor velen van jullie klinkt dit vast dramatisch, Hopelijk is het dat ook.
Ik heb 2 angsstoornissen en ptss momenteel. Voor de angsten heb ik een paar weken terug valium gekregen. Ik slik dan ongeveer 5 tot 7.5mg per dag, verdeeld over de dag. Nu ongeveer 3 weken. Ook dagen wel eens niet.
Nu drink ik daarnaast ook best veel. Dit weer mijn therapeut. Ze denken niet aan een alcoholverslaving omdat ik niet dagelijks drink en alleen s avonds.
Maar ik ben dus enorm dom geweest. Ik heb de valium best wel misbruikt. Ik heb heel vaak na het drinken(wat soms echt 12 glazen waren) 2.5 of 5mg valium genomen tegen de kater de volgende dag. Net zoals gister ook het geval was.
Ik voel me echt super stom en ga dit ook bespreken met mijn therapeut en bovenstaande ook nooit meer doen.
Maar waar ik nu dus enorm bang voor ben is dat ik dood ga door die combi of in een psychose beland. Dit klinkt voor velen vast overdreven maar ik ben er echt bang voor omdat het gewoon een gevaarlijke combi is. Is er iemand die hier meer vanaf weet in hoeverre dit echt kan gebeuren?
Heb al rond gezocht op het internet maar kan nergens echt een duidelijk antwoord vinden, behalve dat het gewoon een hele slechte combi is.
Alvast bedankt
Voor velen van jullie klinkt dit vast dramatisch, Hopelijk is het dat ook.
Ik heb 2 angsstoornissen en ptss momenteel. Voor de angsten heb ik een paar weken terug valium gekregen. Ik slik dan ongeveer 5 tot 7.5mg per dag, verdeeld over de dag. Nu ongeveer 3 weken. Ook dagen wel eens niet.
Nu drink ik daarnaast ook best veel. Dit weer mijn therapeut. Ze denken niet aan een alcoholverslaving omdat ik niet dagelijks drink en alleen s avonds.
Maar ik ben dus enorm dom geweest. Ik heb de valium best wel misbruikt. Ik heb heel vaak na het drinken(wat soms echt 12 glazen waren) 2.5 of 5mg valium genomen tegen de kater de volgende dag. Net zoals gister ook het geval was.
Ik voel me echt super stom en ga dit ook bespreken met mijn therapeut en bovenstaande ook nooit meer doen.
Maar waar ik nu dus enorm bang voor ben is dat ik dood ga door die combi of in een psychose beland. Dit klinkt voor velen vast overdreven maar ik ben er echt bang voor omdat het gewoon een gevaarlijke combi is. Is er iemand die hier meer vanaf weet in hoeverre dit echt kan gebeuren?
Heb al rond gezocht op het internet maar kan nergens echt een duidelijk antwoord vinden, behalve dat het gewoon een hele slechte combi is.
Alvast bedankt