Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsThc olie (pipetflesje) mee naar Frankrijk auto?

Thc olie (pipetflesje) mee naar Frankrijk auto?

22 antwoorden
10 weergaven
18-5-2026
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
Hoooo eens even...Ik smokkel niet! Als ik tenminste tot de beschuldigden zou behoren!
Het is maar dat iedereen dat weet!
F
FerdFatoehausLid
Mevrouw Pløp zei:
Ik zie hier niet echt smokkeltips
Klik om te vergroten...
G
Gunz For HireLid
Lijkt me niet dat je hier problemen mee krijgt. Maar garantie heb je nooit natuurlijk. Zou me er niet te druk om maken.

Geniet van je roadtrip!
C
ChefCurryLid
Zolang je auto niet meurt naar de wiet kan het denk ik best. Maar altijd risico natuurlijk. Ik heb het wel eens meegenomen naar belgië.
S
Sebas-Lid
Toch maar niet meegenomen, meer om de reden ff te ontgiften na lang dagelijks blowen.
Nu 2 dagen niet gerookt en voel me toppie.

Terug thuis gestopt blijven word de echte uitdaging.

OT: geen grenscontrole gehad of iets 😉
D
De ZandmanLid
Ik denk dat je in de problemen komt als het flesje toevallig aangetroffen wordt, of nadat je een ongeval hebt gekregen.
Zie die basketbal speelster maar eens die wat THC olie voor haar electrische sigaret bij zich had in Rusland.
Deze vrouw gaat dus 9 jaren de cel in.
Over het algemeen is het zo dat je drugs gewoon thuis moet laten, en voor bepaalde medicijnen een doktersvoorschrift bij je moet hebben omdat je anders in grote moeilijkheden kunt komen omdat wetgeving in andere landen geen verdovende middelen toelaat.
D
De ZandmanLid
Wijzelf tillen er niet zo zwaar aan, een beetje cannabis of olie of wat anders.
Alleen sommige landen om ons heen tolereren helemaal niets en voor wat wij als kleinigheidje beoordelen, kun je in het buitenland zomaar ineens achter de tralies terecht komen met een heleboel ellende...wie kent die poster van vroeger nog, met als afbeelding een man met rugzak met van alles op hem en in die rugzak en daar stond de tekst bij: drugs mee naar het buitenland? Vergeet het maar!
En zo is het. Niets aan te doen.
G
Gunz For HireLid
De Zandman zei:
Zie die basketbal speelster maar eens die wat THC olie voor haar electrische sigaret bij zich had in Ruslan
Deze vrouw gaat dus 9 jaren de cel in.
Klik om te vergroten...

Dat klopt. Alleen speelt Rusland op dit moment een vies spelletje. Zo probeert Rusland een uitleveringsverdrag te krijgen voor zware criminelen die ze (in ruil voor bijv. die basketballer) terug naar Rusland willen halen. (Zou daar nu sowieso niet naar toe gaan)

Verder ben ik het helemaal met je eens. Niks illegaals meenemen is natuurlijk het beste.
K
Kitty KattLid
Sebas- zei:
Vertrek morgen om 11 uur 's ochtends met de auto naar Frankrijk voor een vijfdaagse roadtrip.

Nou ben ik dus 2 weken gestopt met wiet en tabak roken. Mijn hulpmiddel thc olie.
Het zit in een redelijk discreet pipetflesje en doe hem in een opberg-koker van CBD olie.

Is er een grote kans dat ze dit aantreffen bij de douane, Ik neem aan (hoop) van niet toch? En stel ik neem de gok wat zijn de consequenties?
Klik om te vergroten...
Hoeveel man, en weet je iets over max gewicht eigen gebruik?
Dan kan je verdelen...
Ga je nu al😒😒? Lekker genieten app je zo over mijn weekend hel. 36 uur van het padje . Medicatie bijwerking
i
inner_searchLid
Kit Kat zei:
Bijna over, kan ik ook verder met mijn inner search 🧏🏻‍♀️
Klik om te vergroten...
Zolang je men inner peace maar met rust laat mag jij searchen zoveel je wil 😊🤷🏻‍♂️✌️.
i
inner_searchLid
Kit Kat zei:
Dan kan je verdelen...
Ga je nu al😒😒? Lekker genieten app je zo over mijn weekend hel. 36 uur van het padje . Medicatie bijwerking
Klik om te vergroten...
Stil going strong zo te zien ?
Sebas- zei:
Toch maar niet meegenomen, meer om de reden ff te ontgiften na lang dagelijks blowen.
Nu 2 dagen niet gerookt en voel me toppie.

Terug thuis gestopt blijven word de echte uitdaging.

OT: geen grenscontrole gehad of iets 😉
Klik om te vergroten...
🤷🏻‍♂️✌️
D
De DunneLid
Kit Kat zei:
Dan kan je verdelen...
Klik om te vergroten...
Thc olie is verboden. Ook in NL. Ongeacht hoeveelheid.
K
Kitty KattLid
De Dunne zei:
Thc olie is verboden. Ook in NL. Ongeacht hoeveelheid.
Klik om te vergroten...
Oh 🙈🙃dat is ook zo , ik heb het een maand geprobeerd.voor de nacht, vrij heftig . En ik heb met een bejaardenmand vol bezorgt per maand.. Daarom te zwaar.
inner_search zei:
Stil going strong zo te zien ?

🤷🏻‍♂️✌️
Klik om te vergroten...
Bijna over, kan ik ook verder met mijn inner search 🧏🏻‍♀️
F
FerdFatoehausLid
@Mevrouw Pløp smokkelaars gespot!🚔
M
Mevrouw PløpLid
FredKroket zei:
@Mevrouw Pløp smokkelaars gespot!🚔
Klik om te vergroten...
Ik zie hier niet echt smokkeltips?
D
De ZandmanLid
Eerste smokkel tip aanwezig...maar komt er een drugshond bij de controle, dan denk ik dat je toch problemen krijgt.
Een drugshond houd je niet voor de gek....en controle met een hond is een controle die je zomaar eens kunt verwachten.
Toen ik vorig jaar met een maat naar Italië ging met een camper, kwam er ook ineens een drugshond op de proppen en deze wees keurig netjes mijn methadon tabletten aan .
Geen probleem verder, ik heb een zgn. Schenge verklaring voor dit opiaat dus was alles gauw geregeld.
Maar toch.
In Italië met drugs gepakt worden, met zo'n flesje THC olie bijvoorbeeld, nee dank u beleefd, deze ronde sla ik liever over!
M
Mevrouw PløpLid
Excuus, ik keek met mijn puntmuts. Ga het verwijderen
M
Mevrouw PløpLid
Let op, smokkeltips (dus ook hoe je iets discreet verpakt hebt om het evt ongemerkt de grens over te krijgen) zijn niet toegestaan :)
K
Kitty KattLid
Mevrouw Pløp zei:
Let op, smokkeltips (dus ook hoe je iets discreet verpakt hebt om het evt ongemerkt de grens over te krijgen) zijn niet toegestaan :)
Klik om te vergroten...
Heb je helemaal gelijk in. Duidelijk 🧏🏻‍♀️🤗
S
Sebas-Lid
Wat een onnodige discussie want heb niks meegenomen naar Frankrijk. Maar snap nu dat ik dit hier niet mocht vragen, excuus!
Ben nu 5 weken clean van wiet trouwems 🍀💪🏼

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."