Hoooo eens even...Ik smokkel niet! Als ik tenminste tot de beschuldigden zou behoren!
Het is maar dat iedereen dat weet!
Het is maar dat iedereen dat weet!
Ik zie hier niet echt smokkeltips
Zie die basketbal speelster maar eens die wat THC olie voor haar electrische sigaret bij zich had in Ruslan
Deze vrouw gaat dus 9 jaren de cel in.
Hoeveel man, en weet je iets over max gewicht eigen gebruik?Vertrek morgen om 11 uur 's ochtends met de auto naar Frankrijk voor een vijfdaagse roadtrip.
Nou ben ik dus 2 weken gestopt met wiet en tabak roken. Mijn hulpmiddel thc olie.
Het zit in een redelijk discreet pipetflesje en doe hem in een opberg-koker van CBD olie.
Is er een grote kans dat ze dit aantreffen bij de douane, Ik neem aan (hoop) van niet toch? En stel ik neem de gok wat zijn de consequenties?
Zolang je men inner peace maar met rust laat mag jij searchen zoveel je wil 😊🤷🏻♂️✌️.Bijna over, kan ik ook verder met mijn inner search 🧏🏻♀️
Stil going strong zo te zien ?Hoeveel man, en weet je iets over max gewicht eigen gebruik?
Dan kan je verdelen...
Ga je nu al😒😒? Lekker genieten app je zo over mijn weekend hel. 36 uur van het padje . Medicatie bijwerking
🤷🏻♂️✌️Toch maar niet meegenomen, meer om de reden ff te ontgiften na lang dagelijks blowen.
Nu 2 dagen niet gerookt en voel me toppie.
Terug thuis gestopt blijven word de echte uitdaging.
OT: geen grenscontrole gehad of iets 😉
Thc olie is verboden. Ook in NL. Ongeacht hoeveelheid.Hoeveel man, en weet je iets over max gewicht eigen gebruik?
Dan kan je verdelen...
Ga je nu al😒😒? Lekker genieten app je zo over mijn weekend hel. 36 uur van het padje . Medicatie bijwerking
Oh 🙈🙃dat is ook zo , ik heb het een maand geprobeerd.voor de nacht, vrij heftig . En ik heb met een bejaardenmand vol bezorgt per maand.. Daarom te zwaar.Thc olie is verboden. Ook in NL. Ongeacht hoeveelheid.
Bijna over, kan ik ook verder met mijn inner search 🧏🏻♀️Stil going strong zo te zien ?
🤷🏻♂️✌️
Ik zie hier niet echt smokkeltips?@Mevrouw Pløp smokkelaars gespot!🚔
Heb je helemaal gelijk in. Duidelijk 🧏🏻♀️🤗Let op, smokkeltips (dus ook hoe je iets discreet verpakt hebt om het evt ongemerkt de grens over te krijgen) zijn niet toegestaan![]()
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."