Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForums3cmc en speekseltest politie

3cmc en speekseltest politie

4 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
P
PietertjetochLid
01-01-2024, 00:00
Hi allen, vraagje.

Heb binnenkort een feestje en ga persoonlijk wel lekker op 3cmc.

Nu is het zo dat ik de volgende dag sochtends vroeg op pad moet met de auto. Stel ik word tijdens een controle aan de kant gezet kan er door middel van een speekseltest 3cmc worden aangetoond?🧐

Thanks😁
P
PinkFluffyUnicornLid
Het antwoord volgens ChatGPT:

«

Ik ben geen expert op het gebied van drugsdetectietests, maar ik kan je wat algemene informatie geven. 3-CMC (3-Chloromethcathinone) is een stimulerend middel dat chemisch verwant is aan cathinon en amfetamine. In sommige landen en regio's kan het als een illegale drug worden beschouwd, terwijl het in andere plaatsen mogelijk legaal of gereguleerd is.
Speekseltests kunnen over het algemeen verschillende soorten drugs detecteren, waaronder amfetaminen. Het is echter moeilijk om precies te zeggen hoelang 3-CMC detecteerbaar blijft in speeksel na gebruik, aangezien dit kan variëren afhankelijk van factoren zoals dosis, frequentie van gebruik, individuele metabolisme en het type test dat wordt gebruikt.
Over het algemeen worden speekseltests meestal gebruikt om recent drugsgebruik aan te tonen. De meeste speekseltests zijn gevoelig voor de aanwezigheid van drugs gedurende een periode van enkele uren tot maximaal enkele dagen na gebruik. Het is mogelijk dat 3-CMC gedurende deze tijdsspanne detecteerbaar is in speeksel, maar het is belangrijk op te merken dat dit afhangt van verschillende factoren.
Als je je zorgen maakt over het risico om positief te testen op 3-CMC, is de meest verstandige en verantwoordelijke keuze om de drug niet te gebruiken voordat je gaat autorijden. Het is altijd beter om de veiligheid op de weg te waarborgen en mogelijke risico's te vermijden. Raadpleeg indien nodig een expert op het gebied van drugsdetectietests of een medisch professional voor meer specifieke informatie over de detectieperiode van 3-CMC in speeksel. »
P
PietertjetochLid
@PinkFluffyUnicorn De dag dat ik ga leven volgens antwoorden van chatbots is nog ver weg😜

Ik dacht misschien een ervaringsdeskundige op dit gebied hier aanwezig.

(Nee ik stap niet achter het stuur vlak na het gebruiken van drugs)
P
PinkFluffyUnicornLid
Pietertjetoch zei:
@PinkFluffyUnicorn De dag dat ik ga leven volgens antwoorden van chatbots is nog ver weg😜

Ik dacht misschien een ervaringsdeskundige op dit gebied hier aanwezig.

(Nee ik stap niet achter het stuur vlak na het gebruiken van drugs)
Klik om te vergroten...
Haha wou iets meegeven… maar hier ook soms 3 cmc en weet het ook niet..
M
Mevrouw PløpLid
Het maken van dubbele topics is niet toegestaan, eentje is echt genoeg. Ik sluit dit topic daarom.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."