#1
Hoi allemaal!
Beter googlen:Hoi allemaal!
Ik vroeg mij af of ik strafbaar ben als ik mijn overgebleven Fentanyl pleisters verkoop? Ze staan op mijn eigen naam voorgeschreven.
Google wordt ik nou niet echt wijzer van.. Vind het zonde om ze weg te gooien. Maar zelf ga ik ze ook niet gebruiken. Voor mij persoonlijk is Fentanyl geen drugs waar je lekker van gaat Ofso. Heb ze puur gebruikt voor pijn.. als ik lekker wil gaan doe mij dan maar gewoon coke, speed of 3mmc..

Ik ben zelf werkzaam in de zorg en sinds kort doen enkele apotheken hergebruiken. Maar bij veruit de meeste apotheken belanden de Fentanyl pleisters gewoon in de bak om vernietigd te worden. wat ik persoonlijk zonde vindt.. zo ook met morfine. Als ik een spuit moet klaarmaken heb je 9 van de 10x nog morfine over in de ampul. Eerder maakte ik dan alvast voor de volgende ronde 1 klaar. Maar sinds nieuwe regels MOET het weggegooid worden. Hoezo verspilling? Maar thanks voor je uitlegBeter googlen:
Bekijk bijlage 52559
Als het je er echt om te doen is dat je het zonde vindt om ze weg te gooien, breng ze dan terug naar de apotheek. Dat is sowieso het beste, dan worden ze op de juiste manier verwerkt.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."