Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsVoorgeschreven Fentanyl pleisters verkopen

Voorgeschreven Fentanyl pleisters verkopen

2 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
S
Snuifduifje93Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Hoi allemaal!
M
Mevrouw PløpLid
01-01-2024, 00:00
#2
Snuifduifje93 zei:
Hoi allemaal!
Ik vroeg mij af of ik strafbaar ben als ik mijn overgebleven Fentanyl pleisters verkoop? Ze staan op mijn eigen naam voorgeschreven.
Google wordt ik nou niet echt wijzer van.. Vind het zonde om ze weg te gooien. Maar zelf ga ik ze ook niet gebruiken. Voor mij persoonlijk is Fentanyl geen drugs waar je lekker van gaat Ofso. Heb ze puur gebruikt voor pijn.. als ik lekker wil gaan doe mij dan maar gewoon coke, speed of 3mmc..
Klik om te vergroten...
Beter googlen:
Screenshot_2023-07-16-05-09-04-241-edit_com.android.chrome.jpg
Als het je er echt om te doen is dat je het zonde vindt om ze weg te gooien, breng ze dan terug naar de apotheek. Dat is sowieso het beste, dan worden ze op de juiste manier verwerkt.
S
Snuifduifje93Lid
01-01-2024, 00:00
#3
Mevrouw Pløp zei:
Beter googlen:
Bekijk bijlage 52559
Als het je er echt om te doen is dat je het zonde vindt om ze weg te gooien, breng ze dan terug naar de apotheek. Dat is sowieso het beste, dan worden ze op de juiste manier verwerkt.
Klik om te vergroten...
Ik ben zelf werkzaam in de zorg en sinds kort doen enkele apotheken hergebruiken. Maar bij veruit de meeste apotheken belanden de Fentanyl pleisters gewoon in de bak om vernietigd te worden. wat ik persoonlijk zonde vindt.. zo ook met morfine. Als ik een spuit moet klaarmaken heb je 9 van de 10x nog morfine over in de ampul. Eerder maakte ik dan alvast voor de volgende ronde 1 klaar. Maar sinds nieuwe regels MOET het weggegooid worden. Hoezo verspilling? Maar thanks voor je uitleg

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."