Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsMaffia kweekt marihuana in nationale parken VS

Maffia kweekt marihuana in nationale parken VS

5 antwoorden
1 weergaven
18-5-2026
M
Mr 187Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Uitgegeven: 30 augustus 2006 20:32
Laatst gewijzigd: 30 augustus 2006 21:00

WASHINGTON - De Mexicaanse drugsmaffia kweekt marihuana in nationale parken van de Verenigde Staten. De natuurparken worden zo centra van productie en smokkel van drugs, zei de Amerikaanse chef antinarcotica John Walters woensdag na gesprekken met politiefunctionarissen uit Californië.

Walters stelde dat gebieden in nationale parken zijn overgenomen door drugsmaffioso. Het gaat daarbij voor 80 procent van de oogst om Mexicaanse drugskartels. Hij noemde als voorbeeld het nationale park Sequoia in Californië wat door de productie van verboden verdovende middelen "een miljoenenindustrie" is geworden.


Hier op de veluwe lukt dat helaas niet zwijnen en herten eten alles op voordat je kan oogsten :cry:
D
DerangedLid
01-01-2024, 00:00
#2
Daar doet de DEA niks aan? Raar verhaal weer.
M
Mr 187Lid
01-01-2024, 00:00
#3
Deranged zei:
Daar doet de DEA niks aan? Raar verhaal weer.
Klik om te vergroten...

Natuurlijk doen ze er wat aan,maar die parken zijn groot weet je..
B
BacingsPenLid
01-01-2024, 00:00
#4
Grappig he?:)

Maar nog grappiger is dat door de domheid van die amerikanen, maffioso straks zoveel geld bezitten, dat ze de wereld overnemen.. Is dat niet voor een gedeelte al aan de hand? :sunglasses:
B
BacingsPenLid
01-01-2024, 00:00
#5
SpacingBen zei:
Grappig he?:)

Maar nog grappiger is dat door de domheid van die amerikanen, maffioso straks zoveel geld bezitten, dat ze de wereld kunnen beheren/besturen.. Is dat niet voor een gedeelte al aan de hand? :sunglasses:
Klik om te vergroten...
M
Mr 187Lid
01-01-2024, 00:00
#6
SpacingBen zei:
Grappig he?:)

Maar nog grappiger is dat door de domheid van die amerikanen, maffioso straks zoveel geld bezitten, dat ze de wereld overnemen.. Is dat niet voor een gedeelte al aan de hand? :sunglasses:
Klik om te vergroten...

Nee denk het niet...

Wel een leuke wetenswaardigheid is dat de Amerikaanse regering in de 2w-Oorlog Lucky Luciano terug liet komen van Sicilie,om de stakingen van de vakbonden neer te slaan.Daarna werd ie natuurlijk weerverbannen door ze..

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."