#1
Uitgegeven: 30 augustus 2006 20:32
Laatst gewijzigd: 30 augustus 2006 21:00
WASHINGTON - De Mexicaanse drugsmaffia kweekt marihuana in nationale parken van de Verenigde Staten. De natuurparken worden zo centra van productie en smokkel van drugs, zei de Amerikaanse chef antinarcotica John Walters woensdag na gesprekken met politiefunctionarissen uit Californië.
Walters stelde dat gebieden in nationale parken zijn overgenomen door drugsmaffioso. Het gaat daarbij voor 80 procent van de oogst om Mexicaanse drugskartels. Hij noemde als voorbeeld het nationale park Sequoia in Californië wat door de productie van verboden verdovende middelen "een miljoenenindustrie" is geworden.
Hier op de veluwe lukt dat helaas niet zwijnen en herten eten alles op voordat je kan oogsten![:cry:]()
Laatst gewijzigd: 30 augustus 2006 21:00
WASHINGTON - De Mexicaanse drugsmaffia kweekt marihuana in nationale parken van de Verenigde Staten. De natuurparken worden zo centra van productie en smokkel van drugs, zei de Amerikaanse chef antinarcotica John Walters woensdag na gesprekken met politiefunctionarissen uit Californië.
Walters stelde dat gebieden in nationale parken zijn overgenomen door drugsmaffioso. Het gaat daarbij voor 80 procent van de oogst om Mexicaanse drugskartels. Hij noemde als voorbeeld het nationale park Sequoia in Californië wat door de productie van verboden verdovende middelen "een miljoenenindustrie" is geworden.
Hier op de veluwe lukt dat helaas niet zwijnen en herten eten alles op voordat je kan oogsten