Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsJustin Timberlake geniet nog steeds van marihuana

Justin Timberlake geniet nog steeds van marihuana

1 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
M
MacLeodLid
01-01-2024, 00:00
#1
AMSTERDAM - Justin Timberlake is niet vies van een beetje softdrugs. De zanger en acteur grijpt regelmatig naar marihuana als hij even wil stoppen met piekeren.
60 Foto: ANP


"Sommige mensen zijn high veel beter", vertelt Timberlake in een interview met de Amerikaanse Playboy.

De 30-jarige vertelt dat hij grote delen van zijn hitalbum Justified maakte terwijl hij stoned was. Veel creativiteit krijgt Timberlake echter niet van marihuana.

"Door wiet stop ik met denken", legt Timberlake uit. "Soms heb ik een stel hersens dat even uitgezet moet worden."

MTV

Timberlake beweert dat hij ook tijdens de opnamen van het MTV-programma Punk'd stoned was. De show, waarin beroemdheden in het ootje werden genomen, nam ook Timberlake te grazen.

Presentator Ashton Kutcher deed hem geloven dat de Amerikaanse overheid al zijn spullen in beslag kwam nemen wegens een belastingschuld.

Timberlake barste in tranen uit en belde zijn moeder. "Ik was compleet van de kaart", vertelt Justin nu over de grap. "Na de show heb ik negen of tien maanden geen wiet gebruikt, omdat ik zo stoned was."

http://www.nu.nl/achterklap/2540144/jus ... uana-.html
T
TijdloosLid
01-01-2024, 00:00
#2
Haha altijd grappig nieuws om te lezen :)

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."