#1
Elk slachtoffer is dood en doodzonde en is er een teveel. Maar zet die 9 xtc doden eens tegenover alle mensen die overlijden door roken en drinken, dat zijn er vele duizenden elk jaar.
Dit komt uit een damesblad. Het volledige artikel ging over een moeder waarvan haar tienerdochter aan xtc zou zijn overleden. Die dochter zou nooit dronken thuis komen, altijd voorzichtig zijn. Ook zou ze alleen xtc hebben geprobeerd omdat ze in haar werk/stage met tieners en drugs te maken zou hebben en ze wilde weten wat het nou is. Compleet naïef beeld van haar kind dus. Zoals zoveel moeders. "Nee mijn kind doet dat echt niet".Dan past mdma jou gewoon niet denk, anders zou je niet zo overdreven negatief reageren denk k.Hmmm met alle respect voor de gebruikers maar heb mdma enkel maar de eerste 3 keer ofzo leuk gevonden, snap de ganse hype er niet rond.
Het is de intoxicatie niet waard voor mij,maar dit is mijn bescheiden mening.Vind de liefde van mdma meer ''valse liefde'' en meer nep wat ''vrienden'' dan tegen elkaar zeggen, ik vind de ''liefde'' van LSD veel echter , dieper en eerlijker en zelfs pep vind ik iets eerlijker .
Neen men besluit staat vast de hersenschade van mdma is de roes niet waard. Er bestaan betere middelen mensen
Dan past mdma jou gewoon niet denk, anders zou je niet zo overdreven negatief reageren denk k.
Ik vind mdma super, de beste drugs ever. Op een Houseparty is vooral door de xtc de sfeer super.
Zouden die allemaal alcohol drinken zou de sfeer er niet zijn en had je de nodige vechtpartijen.
En wie zegt jou dat lsd niet schadelijk is, mensen die mentaal niet zo sterk zijn, kunnen er in elk geval sowieso blijvende schade van ondervinden.
Van mij krijg je de wind niet van voren, je geeft immers gewoon je mening. Als iemand daar niet tegen kan moet je niet op een forum gaan.
Er zijn idd de nodige xtc slachtoffers gevallen Wereldwijd de laatste pak m beet 30 jaar. Maar als je dat afzet tegen t aantal gebruikers in diezelfde periode, valt t echt reuze mee.
Vaak waren de doden ook mensen die onverantwoorde risico's namen, uitgedroogd en oververhit waren wat te voorkomen was of ze waren allergisch.
Momenteel onderzoekt de Amerikaanse food en drugs administration, of mdma moet vrijgegeven worden bij therapeutische sessies, bij mensen met o.a. Posttraumatische stressstoornis.
In t verleden zijn er al veel sessies met mdma geweest door therapeuten, voor de meest uiteenlopende psychische aandoeningen, totdat t verboden werd omdat mdma op de drugslijst kwam.
Illegale sessies met mdma zijn er overigens nog steeds in de USA.
Binnen afzienbare tijd wellicht dus weer legaal.
Ik ben inderdaad ook al actief sinds de jaren ,90.
Toen werd er veel meer risico genomen met gebruik, zowel qua totale dosis als qua frequentie.
De jeugd van tegenwoordig gaat best verantwoord met drugs om over t algemeen, van wat ik hier op t forum lees.
Ik heb zelf er soms ook best een potje van gemaakt vroeger. Bijna elk weekend xtc en meestal rond de 400mg over een nacht.
Heb nu al 15 jr geen xtc meer gebruikt.
Komt door huisje, boompje, beestje oftewel trouwen en kinderen krijgen.
Ben nu een tijdje gescheiden en me dochter woont bij me ex.
Ik heb besloten weer mdma te gaan gebruiken in de weekenden dat ik alleen ben. Dit gebeurt dan wel in thuiszitting in tegenstelling tot vroeger.
Voor volgend weekend staan er mdma kristallen op t menu, ben reuze benieuwd hoe t gaat worden na al die jaren. En heb nog nooit kristallen gebruikt.![]()
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."