Dat er meer gebruikt wordt (sinds Corona) is niet echt nieuws. Maar dat het zo openbaar gebeurt is wel anders dan eerst ja. Merk ik zelf ook wel dat nu in de kroeg of op een feest meer mensen nu gewoon in het openbaar snuiven ipv stiekem op de wc. En bij de voetbal wordt ook gewoon op de wc gebruikt terwijl er gewoon kinderen lopen. Dat vind ik dan wel weer erg ver gaan. Zoals in dat filmpje dat mensen gewoon de lijnen op tafel leggen zou ik zelf ook niet zo snel doen 🙈
Een reactie plaatsen
Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.