#1
Hi Don, Dankjewel! Ik heb daar ook al een berichtje geplaatst. Probeer het hier ook voor de zekerheid.
Die @Blauweaap dacht ikEr zat hier een lid uit België die veel ervaring heeft met anabolen maar volgens mij is hij permanent weg.
@transformated die Belgische maat van jou toch?
Ik heb het gezien idd. Snap nog steeds niet waarom mensen dat gebruiken. Als je kijkt naar de gains van die guy met die tattoo's, had je het net zo goed niet kunnen doen. 3 jaar natural trainen haal je dat ook easy.De aflevering over anabolen staat inmiddels online, en is hier te zien.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."