Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsErvaringen met Bronchosedal Codeine

Ervaringen met Bronchosedal Codeine

2 antwoorden
5 weergaven
18-5-2026
A
AnonymousLid
01-01-2024, 00:00
#1
Kjell? Kan je de ingredienten van je flesje opnoemen? Dan kunnen wij wel vertellen wat 'goed' of slecht voor je is.
k
kjellLid
01-01-2024, 00:00
#2
Heeft er al iemand dit gebruikt om in een Codeine "trip" (dus gewoon euphorie+body high) te zitten?

Ik kreeg van mijn tandarts Panadol codeine (30mg codeine, 500mg paracetemol) en daar deed extraheerde ik uit maar nu heb ik er geen meer en lijkt met Bronchosedal de beste oplossing

2de (logische) vraag: Heeft bronchosedal nog andere actieve bestandsdelen zoals bijvoorbeeld mijn pillen hadden (de paracetemol) of kan je het veilig opdrinken zodat je 190 mg ingesteerd (wat feitelijk nog niet zo'n grote dosis is)

TIA
a
awareLid
01-01-2024, 00:00
#3
hoestdrank met codeine

Hoi! Ik weet niet als het mogelijk is om een vlesje hoestdrank op te drinken zonder dat je misselijk wordt :confused: , eerlijk te zeggen heb ik nooit gedaan, maar er zijn verschillende stoffen bij zo drank en ik denk dat je daar moet opassen!
* naast codeine: natriumbenzoaat, suiker (deze soort hoestdranken zijn NIET GESCHIKT VOOR DIBETICI!).

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."