Kjell? Kan je de ingredienten van je flesje opnoemen? Dan kunnen wij wel vertellen wat 'goed' of slecht voor je is.
#2
Heeft er al iemand dit gebruikt om in een Codeine "trip" (dus gewoon euphorie+body high) te zitten?
Ik kreeg van mijn tandarts Panadol codeine (30mg codeine, 500mg paracetemol) en daar deed extraheerde ik uit maar nu heb ik er geen meer en lijkt met Bronchosedal de beste oplossing
2de (logische) vraag: Heeft bronchosedal nog andere actieve bestandsdelen zoals bijvoorbeeld mijn pillen hadden (de paracetemol) of kan je het veilig opdrinken zodat je 190 mg ingesteerd (wat feitelijk nog niet zo'n grote dosis is)
TIA
#3
hoestdrank met codeine
Hoi! Ik weet niet als het mogelijk is om een vlesje hoestdrank op te drinken zonder dat je misselijk wordt , eerlijk te zeggen heb ik nooit gedaan, maar er zijn verschillende stoffen bij zo drank en ik denk dat je daar moet opassen!
* naast codeine: natriumbenzoaat, suiker (deze soort hoestdranken zijn NIET GESCHIKT VOOR DIBETICI!).
Een reactie plaatsen
Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.