Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsCombi Suboxone en veel alcohol gevaarlijk ??

Combi Suboxone en veel alcohol gevaarlijk ??

4 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
i
ik doe mijn bestLid
01-01-2024, 00:00
#1
Re: Suboxone en alcohol

hoi sannie42.Hij drinkt niet de hele dag door,maar veel s-avonds.Hij werkt ook.Zijn in mijn ogen niet echt hele negatieve dingen.Maar het is wel zo-wat ik al eerder zei-ik hoop voor je dat het een fase van hem is.Ik bedoel dus,als dat drinkgedrag afneemt,..heb dan geduld of probeer dat te hebben.Maar als het alleen maar erger word zijn drinkgedrag,dan zal ik toch maar aan jezelf gaan denken,wat jij nou echt zelf wil.En ik denk dat je dit niet wil.Kies dan voor jezelf,want je wordt er bewust/onbewust toch in mee gezogen.Ondanks dat hij lief en aardig kan zijn.Denk daar maar goed overna :wave:
S
Sannie42Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Re: Suboxone en alcohol

Zal ik doen, dank je wel. Was al bijna van plan om deze relatie op te geven, maar ik kijk toch eerst maar even aan of het inderdaad een tijdelijke fase is. Wil hem ook niet zo snel in de steek laten, maar hij zal wel moeten laten zien dat hij er voor gaat. Vanavond praten we er over, ben heel benieuwd! :wink: Nogmaals, bedankt!
S
Sannie42Lid
01-01-2024, 00:00
#3
Hallo allemaal,

Mijn vriend is afgekickt van de methadon in een kliniek en heeft nu suboxone gekregen. Ik heb begrepen dat alcohol in combinatie met suboxone heel slecht is. Toch is hij meteen vanuit de kliniek begonnen met drinken. En niet zo'n beetje ook. Wie van jullie heeft dit ook gedaan en wat zijn jullie ervaringen hiermee? Iemand van de begeleiding in de kliniek heeft gezegd dat het allemaal wel meevalt. Dat de bijsluiter van de suboxone bangmakerij is. Ik ben ontzettend bang dat hij door veel te drinken (en ook blowen) in cominatie met suboxone in coma kan raken of andere enge bijverschijnselen krijgt. Ik hoop dat iemand mij hier meer over kan vertellen.

Alvast bedankt.
i
ik doe mijn bestLid
01-01-2024, 00:00
#4
Re: Suboxone en alcohol

Sannie42 zei:
Hallo allemaal,

Mijn vriend is afgekickt van de methadon in een kliniek en heeft nu suboxone gekregen. Ik heb begrepen dat alcohol in combinatie met suboxone heel slecht is. Toch is hij meteen vanuit de kliniek begonnen met drinken. En niet zo'n beetje ook. Wie van jullie heeft dit ook gedaan en wat zijn jullie ervaringen hiermee? Iemand van de begeleiding in de kliniek heeft gezegd dat het allemaal wel meevalt. Dat de bijsluiter van de suboxone bangmakerij is. Ik ben ontzettend bang dat hij door veel te drinken (en ook blowen) in cominatie met suboxone in coma kan raken of andere enge bijverschijnselen krijgt. Ik hoop dat iemand mij hier meer over kan vertellen.

Alvast bedankt.
Klik om te vergroten...
hoi,ik gebruik nu ook geen meth meer sinds kort.Ik heb nu ook suboxone,en drink daar gewoon bier bij hoor!!Maar drinkt hij sterke drank en veel dan,en hij blowt er ook nog bij?Ik hoop voor je dat het wel tijdelijk is,ik snap het wel,het is even het ene met het andere vervangen,maar dat moet je vriend proberen dat niet te lang gaan doen.Zeg hem dat maar.Als dat lukt,geef ik je wel wat meer hoop.Een paar biertjes per dag geeft niet,zeker als je weet waar iemand vandaan komt.Maar echt zuipen en veel sterke drank,dat is idd niet goed.Houd moed :wave:
S
Sannie42Lid
01-01-2024, 00:00
#5
Re: Suboxone en alcohol

Dank je wel "doe mijn best",

Maar het is wel echt zuipen. Vrijdagochtend thuisgekomen uit kliniek, rond 19.00 uur paar vaasjes bier in de stamkroeg, daarna gingen we uit eten en begon hij aan de likeur, vervolgens weer vaasjes tot 03.00 uur 's nachts. Tussendoor nog een paar B52' s. Zaterdagovond reggaefeest. Weer om 19.00 begonnen met bier en blowen. Feest begon pas om 23.00 uur. Daar meer bier en blowen tot 06.00 uur in de ochtend. Vervolgens ook nog in auto gestapt. Zondag alleen geblowd (hasj), maar wel al vroeg in de middag begonnen. Maandag (WK wedstrijd) om 13.00 uur begonnen met vaasjes bier tot 23.30 's avonds. Tussendoor weer paar B52's. Als hij van het werk komt (rond 14.00 uur 's middags, loopt hij langs de winkel, koopt 2 halve liters zwaar bier (kanon of zo). Het is vijf minuten lopen naar mijn huis, onderweg heeft hij er al 1 leeggedronken. Dusssss....

Ik vind dit toch gevaarlijk en ben bang dat hij dit niet kan opgeven. Ik ken hem pas 2 maanden, dus nog in de prille fase, en in de kliniek heeft hij gezegd dat hij de dingen nu anders aan wil pakken, dat hij het nu goed wil doen, vooral wat betreft relaties, want tijdens zijn vorige relatie heeft hij heel veel gelogen tegen haar en zijn familie. Hij zweert dat hij nu niet meer zal liegen en tot nu toe heeft hij alles ook opgebiegd, dus dat geloof ik wel. Alleen blijft hij dingen beloven die hij niet waar kan maken, zoals 1 joint roken voor het slapen gaan en drinken alleen in het weekend. Dat is dus niet gelukt... Zie het een beetje somber in :(

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."