Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsAders opgeblazen?

Aders opgeblazen?

2 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
S
SocialrealistLid
01-01-2024, 00:00
#1
Tijdens een shot, in de elleboog, kreeg ik een enorme pijnscheut in mijn hand en vingers.
Dit hield een paar minuten aan.
Daarna bleef alleen mijn pink pijnlijk en erg dik.
Ook zaten er witten vlekken op de binnenkant van mijn hand.

Heb ik een zenuw of pees geraakt?
Wat is hier gebeurt?

-Afghaan hero met verse citroen " gekookt".
E
Eve's dropLid
01-01-2024, 00:00
#2
Het telefoonbotje (ook wel stroombotje, elektrisch botje, elektrische knobbel, tinteldoosje of weduwnaarsbotje geheten) is een schertsende term voor dat deel van de elleboog dat wordt gevormd door het onderste, mediale deel van het opperarmbeen. De anatomische term is epicondylus medialis en is ook bekend van de epicondylitis medialis, ook wel 'golferselleboog' genoemd.

De belangrijke nervus ulnaris loopt door een groef over dit bot en kan op die plaats worden geraakt. Dit geeft een korte, hevige pijn die uitstraalt tot in de pink en ringvinger. Deze pijn wordt weduwnaarspijngenoemd.

De benaming telefoonbotje heeft haar oorsprong in de aard van de pijn. De korte, hevige pijnscheut zou doen denken aan de elektrische schok die men kan krijgen bij het overgaan van de telefoon, als de twee draden van de bel worden aangeraakt (de wisselspanning op deze draden is zo'n 80 à 90 volttijdens het overgaan van de bel).

Bron wikipedia

Normaliter stoot men deze en krijgt men deze effecten door het trauma, jij daarintegen spuit er bruin in en dat kan verklaren waarom je deze pijn ervaart
S
SocialrealistLid
01-01-2024, 00:00
#3
Eve's drop zei:
Het telefoonbotje (ook wel stroombotje, elektrisch botje, elektrische knobbel, tinteldoosje of weduwnaarsbotje geheten) is een schertsende term voor dat deel van de elleboog dat wordt gevormd door het onderste, mediale deel van het opperarmbeen. De anatomische term is epicondylus medialis en is ook bekend van de epicondylitis medialis, ook wel 'golferselleboog' genoemd.

De belangrijke nervus ulnaris loopt door een groef over dit bot en kan op die plaats worden geraakt. Dit geeft een korte, hevige pijn die uitstraalt tot in de pink en ringvinger. Deze pijn wordt weduwnaarspijngenoemd.

De benaming telefoonbotje heeft haar oorsprong in de aard van de pijn. De korte, hevige pijnscheut zou doen denken aan de elektrische schok die men kan krijgen bij het overgaan van de telefoon, als de twee draden van de bel worden aangeraakt (de wisselspanning op deze draden is zo'n 80 à 90 volttijdens het overgaan van de bel).

Bron wikipedia

Normaliter stoot men deze en krijgt men deze effecten door het trauma, jij daarintegen spuit er bruin in en dat kan verklaren waarom je deze pijn ervaart
Klik om te vergroten...
Dank u wel!:praying2:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."