Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsNekhernia

Nekhernia

6 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
I
ItsytimLid
01-01-2024, 00:00
#1
Goedemorgen.. ik ben nieuw hier en zit met een brandende vraag..

Ik blow regelmatig, nu heb ik sinds twee weken een nekhernia en ben ik afgelopen week begonnen aan pijn medicatie... ik slik een combinatie van oxycodon 10mg langzaamwerkend.. 2 paracetamol.. 1 naproxen natrium.. een maagbeschermer en een middel tegen verstopping door de oxy..

Nu is het zo dat ik totaal niet oke reageer op blowen op het moment... kortademigheid en wegtrekkers in mn hoofd... een soort van gevoel alsof ik omver getrokken word af en toe...

De pijn neemt wel extra af als ik rook en ik lees hier in meerdere topics dat mensen het lekker vinden oxy met wiet te combineren... is dit nu een beginnende bijwerking of ben ik gevaarlijk bezig als ik door ga met blowen?

Groet Tim
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#2
Itsytim zei:
Goedemorgen.. ik ben nieuw hier en zit met een brandende vraag..

Ik blow regelmatig, nu heb ik sinds twee weken een nekhernia en ben ik afgelopen week begonnen aan pijn medicatie... ik slik een combinatie van oxycodon 10mg langzaamwerkend.. 2 paracetamol.. 1 naproxen natrium.. een maagbeschermer en een middel tegen verstopping door de oxy..

Nu is het zo dat ik totaal niet oke reageer op blowen op het moment... kortademigheid en wegtrekkers in mn hoofd... een soort van gevoel alsof ik omver getrokken word af en toe...

De pijn neemt wel extra af als ik rook en ik lees hier in meerdere topics dat mensen het lekker vinden oxy met wiet te combineren... is dit nu een beginnende bijwerking of ben ik gevaarlijk bezig als ik door ga met blowen?

Groet Tim
Klik om te vergroten...
Gevaarlijk valt wel mee dacht ik maar als het geen chill effect heeft zou ik er zeker mee stoppen. Combineren met blowen is niet perse nodig toch? En je gaat nu elke verwachten dat je slecht gaat, en dan gebeurt het ook.
I
ItsytimLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ganggang💯 zei:
Gevaarlijk valt wel mee dacht ik maar als het geen chill effect heeft zou ik er zeker mee stoppen. Combineren met blowen is niet perse nodig toch? En je gaat nu elke verwachten dat je slecht gaat, en dan gebeurt het ook.
Klik om te vergroten...

Ja het word dan inderdaad een 'mindfuck'....
Het is ook niet dat ik het persé hoef te combineren nee, maar normaal kan ik zo genieten van mn blowtje dus dat word even afkicken dan....
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#4
Even off topic. Maar ben jij dat op je profielfoto? Weet niet of je herkenbaar wil zijn op een drugs forum, anders is het misschien even handig om je foto te wijzigen. 😊
I
ItsytimLid
01-01-2024, 00:00
#5
Spyro zei:
Even off topic. Maar ben jij dat op je profielfoto? Weet niet of je herkenbaar wil zijn op een drugs forum, anders is het misschien even handig om je foto te wijzigen. 😊
Klik om te vergroten...
Haha... thnks voor de tip maar ik heb geen geheimen... iedereen weet wel dat ik een plezier gebruiker ben... ook op festivalletjes enzo... zelfs de familie dus geen probleem maar nogmaals thnks 👊🏻
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#6
Itsytim zei:
Haha... thnks voor de tip maar ik heb geen geheimen... iedereen weet wel dat ik een plezier gebruiker ben... ook op festivalletjes enzo... zelfs de familie dus geen probleem maar nogmaals thnks 👊🏻
Klik om te vergroten...
Ah oké, dan heb ik niks gezegd! 😜
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#7
Itsytim zei:
Haha... thnks voor de tip maar ik heb geen geheimen... iedereen weet wel dat ik een plezier gebruiker ben... ook op festivalletjes enzo... zelfs de familie dus geen probleem maar nogmaals thnks 👊🏻
Klik om te vergroten...
Huidige of toekomstige werkgevers kunnen hier wel een probleem van maken. Better safe than sorry.
Itsytim zei:
Ja het word dan inderdaad een 'mindfuck'....
Het is ook niet dat ik het persé hoef te combineren nee, maar normaal kan ik zo genieten van mn blowtje dus dat word even afkicken dan....
Klik om te vergroten...
Tja, can't have it both ways denk ik dan. Beetje minderen met blowen is nooit verkeerd toch? Anders ben je de hele dag nog erger fucked up dan wanneer je alleen de pijnstillers neemt.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."