#1
Beste leden, ik ben gestopt met oxazepam. Heb natuurlijk nog wat over. Wat kan ik hier het beste mee doen? Iemand blij maken of weggooien? Bedankt alvast
Terugbrengen naar de apotheek.Beste leden, ik ben gestopt met oxazepam. Heb natuurlijk nog wat over. Wat kan ik hier het beste mee doen? Iemand blij maken of weggooien? Bedankt alvast
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."