Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsNiet normaal!

Niet normaal!

2 antwoorden
1 weergaven
18-5-2026
J
Jamie[BE]Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Mijn ouders namen 1 jaar geleden nog XTC en ik had toen al een paar pilletjes gevonden. Ik kijk vandaag nog eens en zag dat ze er nog waren. Ik dacht dat mijn ouders gestopt waren!

Ik neem een half pilletje en brak er 1/4 van. En slikte het in met water om te kijken of mijn pupillen groter werden om te testen of het goeie waren. Dus ik neem het in en een binnen 1 uur waren mijn pupillen mooi wijd open je zag alleen nog maar een blauw randje.

Dus ik dacht dit zullen er wel goede zijn. 1 uur later begin ik zwaar te flashen! Het kwam uit het niets en heeft 2 uur geduurt. Het was niet zo hard als ik normaal flash maar ik voelde het wel.

Het waren wit(grijs)pilletjes met een hartje er op.

Waren het dan zo een strekke pillen dat ik het voelde van 1/4 ? Dit effect had ik als ik 3 normalen pilletjes van staart in neem.
T
TijdloosLid
01-01-2024, 00:00
#2
Mogelijk sterke batch? Of een vergelijkbare stof als mdma erin zit. Als het kan zou ik er 1 laten testen, zou zelf erg benieuwd zijn als me pa of ma/familie zoiets zouden nemen haha. Herken de beschrijving niet hoe je het zegt. Succes en wees voorzichtig!
J
Jamie[BE]Lid
01-01-2024, 00:00
#3
25tolife zei:
Mogelijk sterke batch? Of een vergelijkbare stof als mdma erin zit. Als het kan zou ik er 1 laten testen, zou zelf erg benieuwd zijn als me pa of ma/familie zoiets zouden nemen haha. Herken de beschrijving niet hoe je het zegt. Succes en wees voorzichtig!
Klik om te vergroten...
Het probleem echter is dat ze van mijn moeder zijn. Ik weet niet of zij daar nog naar kijkt. 1 uitnemen is gevaarlijk dus. Zitten nog maar 2.5 in.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."