Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumssnuiven voel je beter?

snuiven voel je beter?

4 antwoorden
1 weergaven
18-5-2026
l
lsdliciousLid
01-01-2024, 00:00
#1
nee want ik heb hem het oranje q dancje zien pletten en snuiven, hij ging daar echt op. daarom dat ik het zo raar vond en hier wou vragen.
mdma kristallen heb ik zelf ookal geplet en proberen te snuiven maar dat vond ik maar niks.

grtz
m
mandragoraLid
01-01-2024, 00:00
#2
ik heb het vroeger ook geprobeert, praktisch onmogelijk te snuiven, het blijft plakken aan de binnekant van je neusholtes, een grote hoeveelheid sneut je gewoon uit, wat je wel binnenkrijgt kan bijna niet opgenomen worden in je neus, dus dat schiet rechtstreeks van in je neus tot in je strot en slik je dus gewoon door. conclusie... je hebt 1/8 van je pil doorgelikt en de rest is verspilt.
l
lsdliciousLid
01-01-2024, 00:00
#3
het zit zo een paar dagen gelede hoorde ik van een maat die ik even niet had gezien en die vroeg of ik geen zin had m nog samen eens te chillen, dus ik naar zijn huis met gewoon wat wiet daar aangekomen was het eerste wat ik op merkte was dat er veel pilletjes op zijn tafeltje lagen. hij zei dat ik mezelf maar moest behelpen dus ik nam er 1 (q-dance).

nu moet je horen wat hij met zijn pil deed:
hij plet ze en snuift ze op
hij zegt dat je zo meer spaced
ik heb het niet geprobeerd omdat ik denk dat het toch niet gezond voor je neus is
nu vroeg ik mij af wat jullie van dit denken?

grtzz :wave:
m
mandragoraLid
01-01-2024, 00:00
#4
waren het toevallig geen mdma kristallen dat hij snoof? een pil lijkt me sterk..., pil is ook niet gemaakt om te snuiven er zitten geen glas particels in dus het blijft allemaal in je neus zitten,je krijgt niet of niet makkelijk weg. groet
l
lsdliciousLid
01-01-2024, 00:00
#5
mandragora zei:
ik heb het vroeger ook geprobeert, praktisch onmogelijk te snuiven, het blijft plakken aan de binnekant van je neusholtes, een grote hoeveelheid sneut je gewoon uit, wat je wel binnenkrijgt kan bijna niet opgenomen worden in je neus, dus dat schiet rechtstreeks van in je neus tot in je strot en slik je dus gewoon door. conclusie... je hebt 1/8 van je pil doorgelikt en de rest is verspilt.
Klik om te vergroten...

dus eigenlijk weet die jonge niet wat space is :grin: . hij zei dat hij daar hard op gaat :hearteyes: :grin:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."