Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsVraag XTC gebruik

Vraag XTC gebruik

6 antwoorden
1 weergaven
18-5-2026
d
darkbullLid
01-01-2024, 00:00
#1
bang voor de duivel, lol.

niet verstandig in elk geval.
Q
QbaseLid
01-01-2024, 00:00
#2
Hallo ,

ben nieuw op deze forums dus zal mezelf eens voorstellen ,
ben jongen van 18 uit belgie (oost-vlaanderen) en experimenteer graag met xtc en gebruik ook wel cannabis,alcohol en tabak en sta op punt speed en keta te proberen , 1meter 85 en weeg 80kg.


En nu de vraag... Zou dit weekend 4de maal XTC gebruiken maar dat is de 4de keer in 8 weken dan , ik weet dat het niet goed is en beter elke keer 2 maanden tussen te laten.

1ste keer (2 pillen) : :rock: :rock: :rock: :rock: :rock:

2de keer (2 pillen + 2weken later) :rock: :rock: :rock: :rock:

3de keer (2 pillen + 2weken later) :rock: :rock: :rock: :rock:

dus eerste keer was natuurlijke beste keer wist niet aan wat ik me moest verwachten en 2 andere keren waren evengoed alleen wist ik aan wat ik me mocht verwachten en ging weten hoe het was en wat ging gebeuren waardroor het een tikkeltje minder fijn was.


(nou de vraag) Zou het zo graag deze vrijdag nog 1x willen doen wegens verjaardag beste vriend , andere vrienden zeggen beter niet te doen omdat ik dan super paranoia ga worden en bang krijgen voor de duivel en dat ik slecht ga gaan en van die verhalen 'dat het niet goed afloopt' , wat denken jullie hierven ? (ps ik weet dat het niet goed is voor de hersenen en geest enzo maar maak me vooral zorgen over de feiten die men vrienden opsomden , maar ik ga na deze keer wel wachten tot nieuwjaar.)

Bedankt voor de hulp/reacties

gtjs Qbase
Q
QbaseLid
01-01-2024, 00:00
#3
ok ik ben wel lekker stoned dus sorry voor rare tekstopmaak en vragen die door elkaar staan :stoned:
Q
QbaseLid
01-01-2024, 00:00
#4
darkbull zei:
bang voor de duivel, lol.

niet verstandig in elk geval.
Klik om te vergroten...

maar bedoel je op vlak van hersenschade, depressie , concentratiestoornis of op vlak van paranoïde , hallucinaaties , angst?
d
darkbullLid
01-01-2024, 00:00
#5
niet op het gebied van hallucinaties of angsten, xtc geeft je juist een goed gevoel.

meer dat het nogal een aanslag op je lichaam is, dat je tijd nodig hebt te herstellen, lichamelijk gezien.
Q
QbaseLid
01-01-2024, 00:00
#6
darkbull zei:
niet op het gebied van hallucinaties of angsten, xtc geeft je juist een goed gevoel.

meer dat het nogal een aanslag op je lichaam is, dat je tijd nodig hebt te herstellen, lichamelijk gezien.
Klik om te vergroten...


jah dat weet ik maar heb gehoord als je teveel op korte tijd gebruikt dat je tijdelijk 'gek/para/bang' word
d
darkbullLid
01-01-2024, 00:00
#7
xtc versterkt je stemming.
als jij er al huiverig in gaat... tja.. dan denk ik dat je wel para worden gaat.

als ik kwaad ben, kan ik er een xtc pil indouwen maar ik word der niet vriendelijker van.
en als ik verdriet heb, dan word ik alleen maar verdrietiger.
de emoties komen er meer uit.
bij mij dan he.
maar hoe dat bij jou gaat?

ik ga niet zeggen dat je slikken moet want ik vind dat niemand xtc gebruik aanmoedigen moet want het is en blijft chemische troep natuurlijk.
en ik ga zeker niet zeggen dat je rustig gebruiken kunt!
JIJ moet de risico's afwegen tegen de voordelen en als je niet durft... dan gewoon NIET doen!

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."