Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsDe maandagochtend !

De maandagochtend !

2 antwoorden
1 weergaven
18-5-2026
f
flupdiebubsLid
01-01-2024, 00:00
#1
Hallo mede drugs/forum gebruikers :)

Ik ben geen groentje als het gaat om het gebruik met drugs (coke/speed/xtc)...
Ik doe het altijd alleen in het weekend, het enige probleem is dat ik sinds 2 maanden een kantoorbaan heb. Ik heb sindsdien niets meer gebruikt maar vroeg mij nu toch wel af wie hier weleens in het weekend een pilletje slikt en gewoon maandagochtend om 9 uur weer op zijn/haar werk is...

Kan ik beter vrij nemen ?

Ervaring gevraagd ! :)

bvd :wave:
b
boenkengLid
01-01-2024, 00:00
#2
Voor mij is dat wel mogelijk, maar dan moeten het wel normale dosissen zijn, meer als 350-400mg mdma is dan echt te veel. Daarbij ben ik zondags wat brakjes en begint mijn kater maandag avond/dinsdag ochtend pas wanneer ik te veel geslikt heb. Vitamines, 5-HTP & L-Tryptofaan helpen hier ook redelijk tegen.

Durf je de gok niet te nemen dan moet je het natuurlijk nooit doen. Ik heb een keertje doorgehaald, al was dit op school, ik voelde me niet op mijn gemak mijn die trillende kaak en die dikke ufo's die er uitpuilen :rock:
m
matssLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ik heb als ik in de avond heb genomen en de volgende dag wakker word gemaakt, dus niet uitslaap, trekjes. Trekjes in me spieren bedoel ik dan.. Heel vaag maar gaat vanzelf over en heb er niet echt last van.. Slaap dan 5 uurtjes ofzo..

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."